Ik wil graag seks en alles doen enz. Of met iemand chatten en dan.

  • 21 March 2023
  • 8 reacties
  • 257 Bekeken

Badge

Hoi ik ben een jongen van 13, ik wil graag seks hebben. Alleen ik ben een beetje jong…

Ik wil graag seks hebben en dan alles doen, zoals likken en ik ben ook geïnteresseerd in hoe meisjes plassen en dat vind ik best geil. Kan iemand mij helpen want ik wil het zooo graag.

 

Ik wil ook online chatten of e-seks.

 

Groetjessss


8 reacties

Badge

 

Perongeluk reactie sorry. reageer maaaaaaaaaaaaaaaarrrrrrr!!!

Reputatie 1
Badge

Ik zou het nog niet doen en gewoon nog even wachten tot je 18de ofzo want je weet niet hoeveel meiden kreeps er zijn op het internet

Badge

Ja maar ik wil het gewoon zo graag… En ik vind het zo geil hoe meisjes plassen @Telzo_Eekhoorn 

Reputatie 4
Badge +4

Gw wachten todat je de juiste persoon vind. Het is je eerste keer dus t moet speciaal zijn. En het goeft niet snel gw op het gemakje

Groetjes bi, anoniempjepanda

Reputatie 1
Badge

Je bent nog geen 14....

Reputatie 2
Badge +1

Hey,

Ik sluit me aan bij alle reacties hierboven!

Je tijd komt wel!

Een poot van:

Dino <3

Badge

Dankjewel allemaal voor de reacties!

Hoi ik snap je gedachtes echt enzo ik ben zelf ook 13 en heb er ook soort van behoefte aan, maar ik zou echt wachten tot je iemand vind waar je het echt mee wilt doen want het is wel iets wat je heel je leven bij je draagt en als je het dan met de verkeerde persoon doet kan je daar heel veel spijt van krijgen. Opzich kan online chatten wel maar ik zou er wel mee wachten. Als je maar weer dat deze gedachtes heel normaal zijn (:

Reageer