Vraag

ik wil denk ik niet helemaal meisje zijn

  • 29 April 2022
  • 5 reacties
  • 82 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hoi,

Ik heb op dit moment heel veel aan mijn hoofd. Maar dan ook echt heel veel. Het word allemaal even te veel. Als je hier mij mee wilt helpen of wilt lezen wat er aan de hand is ga dan naar mijn topic: het gaat weer slecht met mij, heel slecht. Ik dacht dus een paar dagen geleden: ik ga eennserie kijken op netflix dat zal me vast blij maken. Ik vond heartstopper en ging die kijken. Ik heb het heel de nacht gekeken en ook uitgekeken. Heb hem nu al vaak opnieuw gekeken ook. Heb ook alle 4 de boeken online ergens gelezen. Ben nu ook bezig met: this winter. Maar even hele snelle samenvatting voor de mensen die het niet kennen: Charlie (een jongen) is vorig jaar gepest omdat hij jongen leuk vind. Hij werd ook gedwongen om uit de kast te komen. Dit schooljaar zit hij in de klas naast Nick die een jaar ouder is dan hem. Zodra Charlie Nick ziet springt er een vonk over. Later krijgen ze verkering. Er gebeurt nog heeeeeel veel meer maar dat heeft verder niks met dit onderwerp te maken. Nu zal je vast denken: Wat heeft die serie ermee te maken dat je niet helemaal meisje wilt zijn? Dat komt omdat toen ik het zag en las ik jaloers werd op hun relatie en ik zou zo graag een van hun willen zijn. Ik begon te denken: Het is op dit moment echt mijn aller aller aller grootste droom om een jongen te zijn die verkering heeft met een jongen die net zo cute is als hun zijn. Daarna dacht ik: maar... maar ik dacht dat ik meisjes leuk vond..... ik ben zo in de war... en ik ben echt een meisje, toch? Ik wil een meisje zijn, denk ik... wat gebeurt er met me?! Waarom wil ik opeens geen meisje meer zijn? Maar ik wil ook geen jongen zijn.. maar non-binery dan? Nee... demigirl? Nee... Demiboy? Nee... enzovoorts. Ik weet het niet meer... ik ben altijd zo'n meisje geweest die elke dag make-up op doet. Ik houd helemaal niet van zogenaamde 'jongens dingen'. Ik... wat ben ik... wie ben ik... wat gebeurt er met me?!!!?!?!?!?

Heel erg bedankt voor het lezen

- Annoniem_meisje 


5 reacties

Reputatie 4
Badge +1

Succes, ik ben te moe om te antwoorden met goede raad maar ik wens je veel succes ee mee, je bent gewoon jezelf en het komst vast allemaal goed❤️

Reputatie 4
Badge +1

hoi hoi,

weet je zeker dat je jaloers bent op dat het een jongen is die een relatie heeft met een jongen of dat je hun relatie gewoon heel leuk vindt. dat kan ook voor heel veel verwarring zorgen. ik denk dat je eerst moet uitvinden wat jij voelt en wat jij wilt. daarna kun je je conclusies gaan trekken of je toch liever een jongen wilt zijn. het is lastig dat uit te vinden maar het gaat je lukken!

xx

Hoi, 

Misschien ben je gewoon jaloers op hoe hun samen zijn en heeft het dus niet perse te maken met dat ze 2 jongens zijn.

Badge

Hey Annoniem_meisje,

Wat vervelend voor je dat je je zo voelt, ik had dit gevoel ook veel voordat ik uit de kast kwam.

Een simpele vraag die je jezelf kan stellen is of je jaloers bent op Nick en Charlie omdat ze twee jongens zijn, of dat je bijvoorbeeld ook jaloers ben op Tao en Elle (een heterokoppel). Ik hoop dat je er uit komt :)

Love, anon44

Reputatie 3
Badge +1

onnodige quote verwijderd 

Hoi @annoniem_meisje,

ik heb je eerdere topic gelezen en denk dat je door dat je veel aan je hoofd hebt en de serie heartstoppers helemaal leuk vindt (ben ook fan en wil ook zo een schattige relatie) je misschien een beetje verblind. Het zien van iets wat je jealous van wordt maakt je onzeker en dit laat je twijfelen. Best normaal al vraag het aan mij. En Nick en Charlie maken mijn ook jaloers. Ik ben zelf een meisje en heb een vriendje maar we zijn niet close en ja Nick en Charlie zijn schattig samen en dat wil ik ook. Zo ben je niet de enige.

ik heb het bericht niet geschreven in de voor van een advies maar meer als een antwoord. Wel bedoel ik het niet zo, het is wat ik denkt dit kan ook niet kloppen. 
~Cake020

Reageer