Vraag

BOOBS

  • 6 January 2022
  • 2 reacties
  • 259 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Oke dus, ik wil borsten. Ik zal je eerst ff wat andere dingen vertellen.

 

Ik ben NAAM, 15, bi en genderfluid, maar ik vind vrouwelijk wel fijner. Ik ben al uit naar mijn ouders, maar ik vind het alsnog wel gewoon kuttig voor mijn vader. Want ik hou heel veel van hem en ik vind het jammer dat hij dan mij als kind heeft ig? Alleen qua dat ik tieten wil.

Verder zit ik in 4 VWO en heb ik aardige en accepterende vrienden en vriendinnen.

 

Ik wil dus tieten, maar zit ik met 2 problemen:

1. Wil ik het 100% zeker wel?

2. Hoe ga ik dat aan mijn ouders vragen?

Want hoe aardig ze ook zijn. Mijn moeder is gewoon *net* te irritant erover, want ze bemoeid zich er veel mee. En ze heeft het er steeds over, dat ik mijn penis moet houden, omdat hij groot is (ze heeft hem een keer gezien, no big deal) en dat ik geen tieten moet krijgen ofzo. Ze heeft het er altijd over hoe mannelijk ik ben.

Mijn vader wil ik gewoon niet disappointen.

 

DUS, kan iemand me alsjeblieft helpen hiermee?


2 reacties

Reputatie 6
Badge +7

Ik denk dat je met een ervaren therapeut moet gaan praten. 

Wat je voorstelt is heel ingrijpend en niet omkeerbaar. Je hebt er geen ervaring mee (jij hebt dit nog nooit eerder gedaan).   Je denkt nu dat tieten de oplossing voor alles zijn maar het klinkt ook een beetje als ‘ik wil een nieuwe iPhone’.   

Een therapeut kan helpen uit te zoeken waar je gevoel vandaan komt. 

Zo iemand kan ook helpen met keuzes en beslissingen, en met gevolgen: Hoe ver wil je gaan? Hoe reageren mensen op iemand die een penis én borsten heeft? En wil jij dat wel?

En dat gaat ook 100% helpen bij je ouders.

 

GOED NIEUWS, ik ben er uit.

Ik heb eigenlijk gewoon de extreme neiging om ze irl gewoon te hebben, maar niet op m'n eigen lichaam.

Dus ja. Cool

Reageer