Skip to main content
Vraag

ik werd/word gepest dat ik een homo ben

• July 16, 2025
  • 9 reacties
  • 200 Bekeken

Forum|alt.badge.img+4

Hoi allemaal ik zit ergens mee 

Vrienden van mij zijden/zeggen dat ik op een homo lijkt en dat ik er een ben daardoor ben ik gaan twijfelen zo van hebben ze gelijk licht het echt aan mij waarom zeggen ze dot en ik vind dat best lastig want ik krijg de laatste tijd ook heel moelijk een stijfe van meisjes maar ik wil echt geen homo zijn en ik weet niet hoe ik hier mee om moet gaan en ben ik het dat is lastig ze zeiden dat bijna elke dag en toen ook andere kinderen en het liefst ben ik hetro 

9 reacties

Diana
Forum|alt.badge.img+13
  • Vaste gast
  • July 17, 2025

Je bent geen homo alleen doordat anderen het zeggen dat je het bent.  Dat ze er opmerkingen over maken is stom, want iedereen is zoals hij is.  Dat ze problemen hebben met de geaardheid van iemand anders, zegt heel veel over hun domheid.

Dat je geen homo wilt zijn speelt eigenlijk geen rol: als je je aangetrokken voelt tot jongens ben je geen hetero.  Daar valt niets aan te veranderen en dat hoeft ook niet: er is helemaal niets mis met gay of bi zijn.  Als je die gevoelsn hebt moet je ze maar beter aanvaarden.

Forum|alt.badge.img+4
  • Topic-opener
  • Praat goed mee
  • July 17, 2025

@Diana  oke dankjewel 

Wolf
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • August 8, 2025

Hey ​@Jonge12389, ik snap dat dit echt verwarrend en lastig voor je is. Het is normaal om te twijfelen en vragen te hebben over jezelf, vooral als anderen dingen zeggen die je onzeker maken. Maar onthoud: hoe anderen jou zien of wat ze zeggen, bepaalt niet wie jij bent.

Je gevoelens en je seksualiteit zijn iets heel persoonlijks, en het kan even duren voordat je dat helemaal snapt, dat is helemaal oké. Het is ook helemaal niet erg om homo, hetero, bi of iets anders te zijn. Het belangrijkste is dat jij je goed voelt bij wie je bent, ongeacht wat anderen zeggen of denken.

Misschien helpt het om er met iemand die je vertrouwt over te praten, zoals een goede vriend, een familielid of een mentor. Zij kunnen je steun geven en helpen om jouw gevoelens te begrijpen. En probeer niet te veel te stressen over labels; het belangrijkste is dat jij jezelf accepteert en respecteert.

xx liefs Wolf 🐺

Forum|alt.badge.img+4
  • Topic-opener
  • Praat goed mee
  • August 10, 2025

@Wolf  dankjewel 

matpat13
Forum|alt.badge.img+3
  • Praat goed mee
  • August 11, 2025

Hey ​@Jonge12389,

Het is belachelijk dat je gepest wordt omdat je homo bent. De lhbti+ gemeenschap zou gewoon geaccepteerd moeten worden.

Dat je geen homo wilt zijn zal weinig uithalen. Je geaardheid is je geaardheid daar kun je niks aan veranderen. Alhoewel, dat je niet van elk random meisje een stijve krijgt wil niet zeggen dat je geen hetero bent.

Als je gay bent zou ik dat gewoon accepteren. Je bent zoals je bent.

Liefs matpat13 😁

Meris
Forum|alt.badge.img+5
  • Vaak actief
  • August 12, 2025

Hoi ​@Jonge12389, je bent geen homo omdat anderen dat zeggen. De LGBTQ+ community zou gewoon gerespecteerd moeten worden. Je hoeft echt niet van elk meisje een stijve krijgen, want dat is ook niet normaal. Als jij jezelf hetro vind, dan ben je dat.

Forum|alt.badge.img+4
  • Topic-opener
  • Praat goed mee
  • August 12, 2025

@Misty. Dankjewel 

@matpat13  oke dankjewel 

Forum|alt.badge.img

Ze zeggen dat je homo bent, maar dat ligt nog altijd aan jezelf. Het maakt toch niet uit wat andere zeggen. En stel je bent wel homo: boeie! Ook als je dat zelf niet wil: boeie! Maar als je het zelf geen eens ‘wil’ of ‘weet’, is er een grote kans dat je geen homo bent hoor, dus wees alsjeblieft niet bang!

Forum|alt.badge.img+4
  • Topic-opener
  • Praat goed mee
  • August 15, 2025

@Televisie12345 oke heel erg bedankt