Skip to main content

ik weet niet welke gender ik ben

• July 6, 2026
  • 0 reacties
  • 19 Bekeken

N.1219

Ik ben origineel gewoon een meisje, maar ik wordt vaak gezien of doe gewoon als een jongen?

Ik ben al ongesteld, maar meestal mis ik MAANDEN voordat ik het eindelijk krijg en dan is het ook meestal 3-5 dagen. Ik vind dat best raar want ik heb nog nooit wat gedaan, dit gaat al door voor jaren, dus dit is ook niet perce iets nieuws. En ik heb meestal op de tweede dag heel veel maar daarna gewoon restjes tot niks.

Mijn stem is ook veel lager dan meeste meiden uit mijn klas en ook lager dan sommige jongens mijn leeftijd en ik ben langer dan kinderen mijn leeftijd. Ik bedoel, toen ik mijn haar knipte dachten best veel mensen dat ik een jongen was. Ik heb geen idee hoe dit allemaal werkt eigenlijks en misschien wordt ik gegaslight door mezelf ofzo, ik zie mezelf ook meer comfortabel als een jongen dan als een meisje, maar ik ben niet perce trans.

Ik was eerst pansexueel, maar ik denk nu dat ik meer asexueel ben want ik heb gewoon niet genoeg interesse in mensen om echt van hun te houden. Ja, zeker vind ik mensen knap, maar nee, nooit dat ik hun echt de loml vind. Het kan ook gewoon zijn dat ik nog niet iemand heb gevonden die ikzelf goed vind.

Ehh, eigenlijk heb ik gewoon een identity crisis. En je mag natuurlijk vragen stellen haha