Vraag

ik weet niet op wie ik val

  • 19 January 2024
  • 7 reacties
  • 104 Bekeken

Reputatie 4
Badge

Hoi allemaal 

ik weet niet zeker op wie ik val. Ik val op op jongens(ik ben een keer een vriendje gehad) maar ik voel me op een bepaalde manier ook wel aangetrokken tot meisjes. Bijv. Als er een meisje langsloopt dan kijk ik altijd of ik haar knap vind en ik zo best eens willen voelen hoe het is om met een meisje te zoenen ik weet nu dus niet of ik nou hetero of bi ben 

wat denken jullie? 
liefs van mij 


7 reacties

Reputatie 7
Badge +17

Tja, het kan zijn dat je bi bent maar dat hoeft niet. Misschien ben je gewoon nieuwsgierig.

Volg je gevoel en niet teveel focussen op labels/hokjes is mijn advies.

Reputatie 7
Badge +11

Als je graag een naam wilt: bi schierig. Maar je kan ook gewoon wat onderzoek doen.

Sorry voor de korte reactie, ik ben een beetje moe.

Liefs,

        M.

Reputatie 1
Badge

Ik heb exact hetzelfde! Heb al eerder met mijn beste vriendin gezoend, alleen meer vriendschappelijk.

En heb ook al 1 vriendje gehad, alleen weet eigenlijk zeker dat ik ook met een meisje verkering zou willen.

Als tip zou ik niet al te veel focussen of je hetero/bi of iets anders bent! Misschien ben je alleen nieuwsgierig maar misschien ben je niet hetero, who knows! Je hebt nog veel tijd om dit uit te zoeken en misschien helpt het om met vrienden of andere mensen erover te praten:D  En als je dat niet wilt, weet ik zeker dat de tijd het zal leren.

Maak je niet al te veel zorgen 

 

Groetjes Annabel

Reputatie 5
Badge +3

Hoi,

 

Je hoeft niet perse hetero of bi te zijn. Het kan er tussenin zitten! Bijvoorbeeld, ik denk dat ik nu homo biromantisch ben. Ik val dan romantisch op vrouwen en mannnen en sexueel op mannen. Dus je kan het als je wilt indelen op sexueel en romantisch. Asexueel en biromantisch, en meer.

Hoop dat dit helpt!

Groetjes, 3costaboy

Reputatie 4
Badge

Hoi allemaal 

super bedankt voor jullie reacties, ik weet nog steeds niet zo goed welk label ik mezelf moet geven maar dat maakt niet uit. Ik kom er vanzelf wel achter 

weet een van jullie een goed LGBTQIA+ forum? 
alvast bedankt 

liefs 💋 

Reputatie 7
Badge +17

Hoi hoi, labelen mag, hoeft niet vind ik tenminste 😉 dit is misschien een goede link voor je: 

https://www.jongenout.nl/

En, wees vooral lekker jezelf en geniet daarvan! 🙂 

Groetjes liefs Tartan X 

Reputatie 5
Badge +3

Heyy,

 

Zeker waar, @Tartan14 ! Maar ik heb veel behoefte aan duidelijkheid, dus ben ik op zoek gegaan. En eh, ik moet een id-card opgeven… maar ik heb er geen (of tenminste, denk ik)

Hoe heb jij dat gedaan?

Reageer