Vraag

ik weet niet op welk geslacht ik val en ik voel me nu raar

  • 28 January 2024
  • 3 reacties
  • 77 Bekeken

Reputatie 5
Badge +4

hoiiiii, anoniempje hier!!:)

ik ben een meisje van 13 maar voel dat k nu in een andere fase van mn leven kom. ik probeer mezelf beter te ontdekken en ben aan t kijken wat ik nou eigenlijk echt leuk vind en op welk geslacht ik val.

soms voelt het net alsof ik bi ben en soms voelt het alsof ik hetero ben. eigenlijk wil ik in mn hoofd gewoon hetero blijven omdat mn hele familie homofoob is dus dan wordt dat een beetje moeilijk.

heeft iemand tips????????

xxxxx mij


3 reacties

Reputatie 7
Badge +17

Wel kut dat je familie homofoob is. Toch ben je wie je bent. Daar is niks aan te doen.

Mijn advies is, volg je gevoel en maak je niet te druk over wat voor sticker/label er op moet. Je bent ook nog heel jong dus je hebt nog tijd genoeg om alles te ontdekken.

Het komt echt goed.

Reputatie 7
Badge +11

Ik herken het gevoel. Ik ben ook gaan uitzoeken wat ik was toen ik 13 werd.

Ik ben nu bi, maar dat weet ik nog niet zeker.

Je hoeft het niet meteen te weten. Geef het tijd. Je bent nu dus questioning, je bent het aan het uitzoeken. 

 

Liefs,

         M.

Reputatie 7
Badge +14

Hey!  Ik ben het eens met @tim16 . Die labels zijn eig helemaal niet belangrijk. Het gaat erom wie jij bent en wat jouw gevoel is. En dat hoort bij jou. En zo'n label is alleen maar omdat mensen graag elkaar in willen delen en een soort van categorie willen hebben waar je in past. Eigenlijk helemaal overbodig.  Ik hoop wel dat je er uitkomt met je familie en dat je gewoon mag en kunt zijn wie je bent.

Liefs, Tover xxx

Reageer