Vraag

ik weet niet of ik lesbi ben. help

  • 13 March 2022
  • 7 reacties
  • 75 Bekeken

Reputatie 4
Badge +1

Hoi ik stel mezelf wel eerst even voor, ik ben namelijk nieuw :). Ik ben een meisje(16jaar) en heb autisme. Ik ben ook best wel jong in alles en zo en eoon gewoon thuis met mn moeder, vader en zusje. 

Zoals ik al in de titel heb gezegd. Ik weet niet of ik gay ben. Ik heb zeg maar dat ik opgewonden raak van vrouwen en zo en heb ook uitsluitend fantazieën over vrouwen en met een man lijkt me gewoon smerig en ranzig. Ik heb het hier gisteren met mijn vriendinnen over gehad en ze zei dat ik lesbisch was dan. Maar ik heb dus wel gewoon crushes op jongens. Ik had ook eerder iets gelezen over romantische en lichamelijke aantrekkingskracht maar ze zei dat mijn hoofd dat dan wou maar mijn hart niet. Ik weet het nu dus niet meer zo goed en het verward me ook heel erg. En wat als ik gay ben. Wat dan? Help. Gelukkig heb ik wel hele supportive vriendinnen die in de lhbtqia+ zitten maar als  nog ik weet het allemaal niet meer


7 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hey,

Gewoon veel geduld hebben. Je zegt dat je fantasieën over vrouwen heb, maar ook crushes op jongens, misschien ben je dan wel bi? Ik zou het hier met je vriendinnen over hebben. 

Jouw familie zou het vast en zeker niet erg vinden als jij in de lgbtiqia+ zat, jij bent nogsteeds jij, ongeacht seksualiteit. 

Geef jezelf nog geen label, het is niet zo belangrijk en heb gewoon veel geduld, je zult vanzelf achter komen.

Veel succes en groetjes!! 
Sano07

Reputatie 7
Badge +19

Hey @Magnetronbakje Ik ben zelf 100% zeker BI en ik snap hoe je je vogeltje wilt weten wie je bent en ik zat zelf ook helemaal na te denken en opeens bedacht ik me: is het erg als ik mijn gender identiteit niet weet?

En het antwoord is: nee

Uiteindelijk ben ik er achter gekomen doordat ik eerst verliefd was op een meisje en nu op een jongen van het forum @Julian12 En het bleek wederzijds te zijn.

Maar even over jou laat het over je heen komen het komt wel goed echt.

Grietje wilhelmavemela

Reputatie 7
Badge +19

Ja hoor een check komt er zo aan.

Hey hey,

 

Laat je niet gek maken door je vriendinnen. Alleen jij weet hoe je je voelt en wie je leuk vind en zo niet dan is dat ook oke. Je hoeft nu nog niet alles te weten en ik denk dat je je niet te druk moet maken.

Zelf ben ik bi en wist dit ook voor een langere tijd niet en was ook heel erg verward. Het komt van zelf en je merkt vanzelf wel wie/wat je leuk vind.

 

Succes!

Reputatie 7
Badge +19

Mijn reactie staat er

Reputatie 4
Badge +1

Dank jullie wel, maar het verward me zo erg en (misschien mede door mijn autisme) vind ik het heel lastig dat ik geen duidelijkheid heb en ik word daar helemaal onrustig van. Maar jullie hebben gelijk, mijn vriendinnen zeiden ook dat er geen tijdsdruk en zo achterzit. Ik vind het alleen zo vermoeiend. Het was ook wel fijn mijn verhaal even kwijt te kunnen. Nogmaal bedankt❤️

Reputatie 7
Badge +19

Graag gedaan

Reageer