Skip to main content
Vraag

ik weet niet of ik gay ben

• 10 december 2024
  • 3 reacties
  • 119 Bekeken

Forum|alt.badge.img
  • Net nieuw
  • 2 reacties

Hey ik ben een jonge van 12 en ik ben bang dat ik een beetje gay ben maar ik weet het niet zeker want er is een jongen waar ik een beetje op verlieft ben maar ik weet het niet zeker kan iemand mij helpen

3 reacties

Forum|alt.badge.img+2
  • Praat goed mee
  • 53 reacties
  • 11 december 2024

Voel jij hetzelfde voor die persoon? 

Tover01
Forum|alt.badge.img+16
  • Ster
  • 2516 reacties
  • 12 december 2024

Hey! Je hoeft niet bang te zijn voor je eigen gevoelens hoor :). Misschien ben je onzeker over je verliefdheid en of hij jou ook leuk vindt? Dat je voor een jongen voelt of voor een meisje is allemaal even leuk, lief en prima vind ik. Helaas vinden sommigen daar wat anders van maar het gaat om jou en jouw gevoel en daar hebben andere mensen niks over te vertellen gelukkig. En stel dat het wederzijds is, wat zou je dan graag willen? Wie weet, maar jij hoeft in elk geval niet bang te zijn om jezelf te zijn. Liefs, Tover xxx

Forum|alt.badge.img
  • Topic-opener
  • Net nieuw
  • 2 reacties
  • 7 januari 2025

Ik heb het hem verteld en het was niet wederzijds en hij ontwijkt mij de hele tijd en begint mij uitteschelde voor andere mensen

Reageer

Cookiestatement

We gebruiken cookies om je bezoekerservaring te verbeteren en om analyses te kunnen maken van het forum. Ga je akkoord, of ga je door naar het forum, dan ga je akkoord met ons cookiebeleid.

Cookie instellingen