ik weet niet meer wat ik moet doen

  • 12 June 2018
  • 3 reacties
  • 161 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
hallo, ik weet niet meer wat ik moet doen/ zeggen tegen mijn vrienden. ik heb in mijn leven nog nooit een vriendin gehad, dat is niet een heel erg probleem vond ik zelf altijd maar nu beginnen een paar vrienden steeds te zeggen: ''ey je moet echt een vriendin gaan krijgen man.'' maar ik heb dus een probleem. ik vind iemand leuk alleen ik durf het ze niet te zeggen. het is namelijk een jongen. een goede vriend van me. ik weet nou niet of ik dit geheim moet houden of t moet zeggen. ik weet niet wat mijn geaardheid is

3 reacties

Ik zou er rusig over beginen met wat hij uberhout van iemand vind die op t zelfde geslacht valt en reageert hij goed zou ik t tegrb hen zeggen zegr hij dst hij zo gezegt niet op jongens valt dan zal ik well vragen of hij t aan durft om gwn goede vrienden tezijb
oja en ik weet niet of hij ook op het zelfde geslacht valt. soms als we naast elkaar zitten in de pauze ofzo streelt hij mij of legt hij bijvoorbeeld zijn hand op mn been ik leg dan heel vaak mijn hand weer op zijn hand. maar ik weet dus niet of hij dit voor de grap doet
moet ik nu op hem afstappen of niet

Reageer