Ik weet het niet meer

  • 21 October 2023
  • 9 reacties
  • 179 Bekeken

Reputatie 7
Badge +13

Ik wou even mijn verhaal delen. Ik dacht eerst altijd dat ik hetro was, totdat ik (in het geheim) verkering met een jongen kreeg. Het was allemaal heel leuk maar opeens blokkeerde hij me. En later kreeg hij een nieuw nummer. Ik wist toen al dat ik niet weet op welk geslacht ik val, maar nu weet ik het helemaal niet meer. Ik weet niet op wie en wat ik val. 

 

Ik heb nu ook geen vrienden meer voor mijn gevoel. Eerst had ik er wel 3, toen 0, en nu weer 1. Bij haar kan ik al mijn problemen kwijt, maar we kunnen niet echt iets samen doen. Want zij praat elke pauze met haar vriendinnen en die haten mij ook. 

 

Dit was mijn verhaal, als er iets veranderd zal ik het vertellen.

@Anoniemxv

 


9 reacties

Reputatie 7
Badge +11

Hey @Anoniemxv,

Ik weet denk ik ook niet op wat je valt,  hoevaak ben je verliefd geweest en op een jongen of meisje? Het ligt eraan op welk geslacht(en) je valt.

Naar dat je voor je gevoel geen vrienden hebt! Stom dat zij altijd praat met haar vriendinnen en minder met jou! Hiermee kan ik je nu even niet mee helpen,  sorry.

Groetjes, @Monkeyboy08

Reputatie 7
Badge +11

Ik heb zelf ook geen idee wat ik ben, dat is helemaal prima.

Misschien kan je met die vriendin een keer buiten school afspreken? Dan heb je geen  last van die vrienden.

Verder kan ik je nu niet helpen :(

Veel succes!

Liefs,  

          M.

Reputatie 7
Badge +13

Na school bellen/appen we wel, alleen niet tijdens school. Zij weet trouwens dit allemaal behalve dat ik geen vrienden heb

Reputatie 7
Badge +13

@Natureflower , ik ben geen last van ze, het is meer dat de gewoon geen vrienden zijn. Behalve 1, hij was een vriend, maar nu niet meer. Hij heeft me geblokkeerd op WhatsApp. Ook hebben we gesprek gehad samen (met ouders) en hij zou mij deblokkeren, maar dat heeft hij nog steeds niet gedaan. 

Reputatie 7
Badge +17

Het is geen probleem dat je nog niet precies weet waar je op valt. Ik zou me niet teveel focussen op labels en gewoon go with the flow zeg maar.

Die jongen kun je het beste uit je hoofd zetten denk ik. Het lijkt er op dat hij geen contact wil. Dat moet je accepteren, hoe vervelend dat ook is.

Dat met die vriendin is lastig. Idd misschien eens buiten school afspreken? Verder zou ik het ook niet weten.

Reputatie 7
Badge +13

Oke, ik zal met haar buiten school afspreken @tim16 en @Natureflower 

 

Reputatie 7
Badge +13

Sorry @tim16 , ik zag je reactie niet. Oke ik zal het proberen 

Reputatie 7
Badge +13

Ff update. Ik ben nu ziek maar als ik morgen niet meer ziek ben zal ik haar appen/bellen.

Reputatie 7
Badge +13

We hebben nog niet kunnen afspreken, alleen er is wel iets gebeurt. Maar dat moet ik zeggen in een ander topic want anders ga ik of topic

(Sorry maar ik ga nog al snel zonder dat ik het door heb de regel overtreden dus als ik zie dat ik dat ga doen probeer ik het niet te doen)

Reageer