ik weet niet goed of ik trans (spectrum) ben of trans(ftm) ik ben heel erg in de war heeft iemand tips
Heyy,
Dit is niet voor iedereen een tip maar voor mij werkte het wel. Ik heb er heel lang mee gezeten of ik nou een vrouw of non-binary was. Ik heb hier met m’n ouders over gepraat en ze vroegen of ik therapie nodig had. Ik heb uiteindelijk 1,5 jaar bij een psycholoog gelopen en ben tot de conclusie gekomen dat ik een vrouw en omniseksueel ben. (Dat betekent dat je geen onderscheid maakt tussen geslachten en gender identiteiten) voor mij heeft dit heel erg geholpen!
Hallo,
Het is begrijpelijk dat je daar moeite mee hebt. De enige tip die ik je kan geven is; Labeltjes hoeven niet, je bent wie je bent, of het nou trans (spectrum) of trans (ftm) is. Je kan jezelf juist alleen maar heel erg in de twijfel brengen als je er constant over nadenkt. Doe vooral waar je gelukkig van word en ga op je gevoel af. Misschien werkt dat niet zo voor jou, maar ik hoop dat ik je toch heb kunnen helpen.
Groetjes,
Pindakes
Reageer
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.