ik weet dat ik 100% bi ben

  • 20 February 2023
  • 3 reacties
  • 81 Bekeken

Reputatie 2
Badge +1

Ik zit nu al zo'n 2 maanden over na te denken maar ik weet het nu zeker: ik ben bi.

Maar nu zat ik na te denken hoe ik uit de kast zal komen en ik dacht dat ik het tegen me bestie zal zeggen wij spreken nu al zo'n 7 jaar af op elke vrijdag en we kennen elkaar al 9 jaar dus het kan bijna niet mis gaan. Maarja ooit zal ik het ook tegen de rest moeten zeggen maar ik ben bang dat hun er weer helemaal drama over gaan maken en met hun bedoel ik mijn klas want mijn klas is de naarste klas waar ik ooit ingeplaatst ben maar oke. Ik zit wel op een vrije school en ik heb wel een oke mentor waarmee ik het kan over hebben maar daar ben ik nog niet zeker van

 

Dus iemand nog tips om drama en chaos te verkomen?

 

Groetjes kaasgenieter


3 reacties

Reputatie 7
Badge +17

Met goede vrienden beginnen is een goed plan. Dat heb ik ook zo gedaan. Bedoel je met ‘de rest’ ook je ouders of weten die het al?

Als je denk dat de klas daar heel slecht op gaat reageren kun je kiezen om het alleen die bestie te vertellen en verder niemand. Je bent niet verplicht om het direct aan iedereen te vertellen.

Hoe anderen gaan reageren heb je eigenlijk geen invloed op. Daar kun je je dus beter niet druk over maken want dat heeft toch geen zin.

Uiteindelijk bepaal je zelf naar wie en wanneer je uit de kast komt.

Reputatie 2
Badge +1

Met goede vrienden beginnen is een goed plan. Dat heb ik ook zo gedaan. Bedoel je met ‘de rest’ ook je ouders of weten die het al?


Met de rest bedoel ik iedereen dus ook em ouders etc

Ik heb zelf ook moeiten gehad met bij wie ik wel of niet uit de kast moest komen.

Ik heb het gewoon iedereen verteld behalven me ouders omdat ik er al van weet dat ze me niet gaan accepteren. 

En als ze er negatief over je word gepraat gewoon negeren en schijt heben aan wat ze van je denken.

 

Gr Bren

Reageer