Skip to main content

ik weet bijna zeker dat ik gay ben

• July 6, 2026
  • 4 reacties
  • 23 Bekeken

Birdie
Forum|alt.badge.img

Ik ben 12 jaar oud, bijna 13. Bijna iedereen in me heen heeft wel eens een crush gehad en ik niet. Ik heb vroeger een vriendin gehad (2 jaar) totdat ik niet meer met haar mocht omgaan van haar moeder, omdat ik vegan was geworden. Dit was eigenlijk bij nader inzien alleen maar verkering om vrienden te worden.

Ik ben van plan mijn ouder te vertellen dat ik gay ben op mijn verjaardag, en weet eigenlijk zeker dat ze het helemaal prima vinden, maar nog steeds ben ik heel erg nerveus.

4 reacties

Forum|alt.badge.img+4
  • Vaak actief
  • July 6, 2026

hoe weet je dat je gay bent si dit ook niet alleen om vrienden te maken. je weet vast wel dat als jongens sex met elkaar gaan hebben  dat ze misschien met elkaars piemel gaan spelen of in hun mond doen en dat er dan sperma uitkomt ook kan het zijn dat ze misschien nog verder gaan en dan hun piemels tussen elkaars billen doen of in hun kont stoppen en daar ook sperma in spuiten.  heb je daar al aan gedacht of je dat zou willen. misschien omdat we nog jong zijn weten we nog niet precies wat we willen maar alles is goed.

Forum|alt.badge.img
  • Net nieuw
  • July 6, 2026

Hoi ​@Birdie  

Je kan ook eerst vragen aan je ouders als ze nog steeds van je zouden houden als je op een andere geslacht zou vallen of niet

Of als ze dat zouden suporten 

En als je dat als weet dan is het misschien makkelijker om het tegen hun te zeggen.

Hoop dat dit helpt!

Nog sterkte!

Birdie
Forum|alt.badge.img
  • Topic-opener
  • Net nieuw
  • July 6, 2026

Bedankt @Sparkle , ik weet zeker dat ze het prima zouden vinden, ze vinden dat helemaal niet erg. maar omdat ik een puber ben en nog wat andere dingen heb ik het gevoel dat ze denken dat het gewoon een “Fase is”

Ook snap ik wel wat je bedoelt, @DJEE Maar ik ben nog 12 en zoiets komt nog wel. Ik weet het best wel zeker omdat niet ik een sexuele aantrekking heb tot jongens maar gewoon ook dat ik me erg fijn en veilig voel bij mijn beste vrienden.

35 Bomen
Forum|alt.badge.img+2
  • Praat goed mee
  • July 6, 2026

Hoi lieve ​@Birdie 

Ten eerste is gay zijn heel normaal, en het is heel knap dat je dit durft te zeggen, ik weet t dit klinkt zo basic maar het is echt iets groots. Ik zou het misschien alleen niet tijdens je verjaardag zeggen, want dan komt er ook veel familie langs, en ookal vinden je ouders het waarschijnlijk helemaal prima. Er is altijd wel die ene oom die op de pvv stemt en echt niks mag hebben van lgbtq+ mensen. Dus ik wens je heel veel succes en voorspoed toe denk hier alleen over na. Denk er sws nog ff over na, want het is een grote keuze neem je tijd.

Vriendelijke groet,

35 bomen