Skip to main content
Vraag

Ik voel me meer een meisje

• June 9, 2026
  • 3 reacties
  • 94 Bekeken

Elandlover
Forum|alt.badge.img

Hallo iedereen ik zit ergens mee ik ben namelijk een jongen maar ik denk dat ik me meer meisje voel maar ik wil op school niet uitgemaakt worden voor transgender

ps ik ben 12

3 reacties

vie
Forum|alt.badge.img+4
  • Vaak actief
  • June 13, 2026

hi ​@Elandlover

als je je meer een meisje voelt dan een jongen dan is dat helemaal oke! ik wil vooral mee geven dat je je niet hoeft te schamen. en als jij het op school wilt vertellen dan vertel je het maar je mag ook je tijd er voor nemen en echt uitzoeken wie je bent en wilt zijn. en je mag zelf kiezen wie je het verteld als je het bijvoorbeeld aan je ouders verteld hoeft het niet te betekenen dat je ineens uit de kast moet komen voor iedereen je mag lekker je tijd nemen. 

ik hoop dat je er iets aan hebt en dat anderen misschien ook nog reageren.

veel liefs vie❤️

Tover01
Forum|alt.badge.img+20
  • Ster
  • June 13, 2026

Hey!  Ik ben het helemaal eens met ​@vie .  Hoe jij bent en je voelt is gewoon top, en neem de tijd om dat te onderzoeken en ontdekken. Mensen hebben gauw een mening over je maar het gaat er vooral om wat jij zelf voelt.  En je hoeft inderdaad nog helemaal geen verantwoording af te leggen naar andere kinderen, het is jouw leven en jouw manier van hoe je dit wilt uiten. Praat rustig eerst met mensen die je 100 % vertrouwt, en ohja als je bijvoorbeeld een rokje wil dragen of een keer iets doen wat anderen "meisjesachtig" vinden ( doe ik zelf ook met rokjes, soms met kleurige kniekousen,  en make up bv) dan doe je dat lekker een keer en als je dat eng vind voor veel mensen doe je dat eerst eens voor wat beste vrienden/vriendinnen of voor 1 iemand. Wat jij wil, als jij je maar happy en veilig voelt. Eigenlijk is het jammer dat dit nog steeds zo'n punt is, maar ik begrijp je en dan is dit misschien het beste.  Geniet van je gevoelens! 

😘Tover xxx

Elandlover
Forum|alt.badge.img
  • Topic-opener
  • Net nieuw
  • June 21, 2026

Heel erg bedankt voor jullie reacties ik heb wel eens gehoord van dat soort operaties en hormonen pillen weet iemand hoe dat zit?