Skip to main content
Vraag

ik voel me lesbie

• April 24, 2025
  • 6 reacties
  • 132 Bekeken

topscore kind
Forum|alt.badge.img

Hoi, ik ben Topscore kind, ik voel me lesbie en heb een test gedaan of ik lesbie ben en wat denk je wat er uit kwam……. de test zei dat ik lesbie ben, want ik heb ook een keer een vriendin gekust op haar wang en ze dacht watte hel doe jij en sinds dien zijn we minder vriendinnen geworden.

Hebben jullie dit ook of kunnen jullie mij helpen met dit?

Nou doei :)

6 reacties

Tover01
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • April 24, 2025

Hey! Vond ze dat erg? Op haar wang kussen dat is toch niet erg? Doe ik zelfs met mn beste maat nog (jongen) als we afscheid nemen of als hij jarig is bv. Ik vind dat heel onschuldig, het is geen tongzoenen ofzo. Waarom werd ze daar zo boos om? En trouwens omdat je iemand op de wang kust is je geaardheid nog niet meteen bepaald toch? Ik doe dit ook en heb tegelijk verkering met een meisje 😉 en dan nog, als jij lesbische bent, heerlijk toch? Geniet ervan en hopelijk vind je een lieve vriendin! ♥️ Als mensen daarom iets van jou denken te moeten vinden hebben ze dikke pech!  Veel liefde! Liefs Tover xxx

Diana
Forum|alt.badge.img+13
  • Vaste gast
  • April 24, 2025

Wat voor test is dat precies, waaruit je kunt opmaken dat je lesbisch bent?

LampenKap
Forum|alt.badge.img+8
  • Vaak actief
  • April 25, 2025

Een test kan helpen maar is niet het gene wat bepaalt dat jij lesbisch bent. Ik zeg niet dat je het niet bent, maar ik wil zeggen dat je naar je gevoel moet luisteren. En ook nadenken "als ik 40 ben, zie ik mijzelf getrouwt met een man of een vrouw" en welke gedachte laat je je blijer en beter voelen. Na die vraag 100x aan mijzelf te vragen wist ik het wel. 

Ohw en ik denk dat het er misschien een keertje over hebben met je vriendin handig is. Zoals ​@Tover01 zegt, het is geen tongzoenen. Maar misschien heeft jouwn vriendin het anders beleeft. En het zou jammer zijn als je vriendschap de soep in gaat als je het ook kan verbeteren door te praten.

• May 13, 2025

Ik zie al goeie tips.

die vriendin reageert wat overdreven maar kan ook wat geschrokken zijn. Zulke dingen gebeuren en het is vooral voor jou vervelend.

Je hoeft nooit iets te beslissen en  twijfelen mag toch ook? Niks is te bepalen voor de rest van je leven. En misschien ben je inderdaad echt lesbisch: prima. Misschien ook niet of toch niet: ook geen probleem. 
Je voelt het zelf het beste maar dan nog kun/ mag je twijfelen, dat is helemaal niet erg

123Flowertje
Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • May 13, 2025

Heyy, ik  heb dit ook een beetje, iets minder dan jij denk ik, toen ik een test deed zei hij dat ik nog twijfelde en miss lesbie was maar bi kan ook. En je hoeft niet nu al te weten wie je precies bent! Wees gewoon jezelf! En het is trouwens toch hartstikke leuk voor je als je lesbisch bent! Geniet ervan😁

groetjesss ​@123Flowertje 

• May 18, 2025

Wat voor testen zijn dat?!?

Heb je die echt nodig? Vertrouwen jullie zo’n test meer dan je eigen gevoel???