Skip to main content
Vraag

Ik voel me een meisje maar kan dat thuis niet laten zien – wie kan mij helpen?

• October 7, 2025
  • 3 reacties
  • 56 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Hoi allemaal,

Ik ben een jongen, maar diep vanbinnen voel ik me een meisje. Helaas kan ik dat thuis niet laten zien, omdat mijn ouders dat niet accepteren. Toch wil ik heel graag eens ervaren hoe het is om eruit te zien zoals ik me vanbinnen voel — met make-up, meisjeskleding en misschien wat tips om mezelf meer te durven zijn.

Ik heb niet veel geld, dus ik zoek iemand of een organisatie die me gratis of heel goedkoop kan helpen met styling, make-up of kleding. Gewoon om een keer te proberen en te voelen hoe dat is.

Weet iemand waar ik terecht kan of wie mij kan helpen?

Alvast heel erg bedankt voor het lezen ❤️

3 reacties

Wolf
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • October 7, 2025

Heeyy ​@Sander-anoniem! 😊 Wat dapper dat je dit vertelt. Als jij je vanbinnen een meisje voelt, dan is dat helemaal oké! Misschien kun je een keertje oude make-up of kleren van iemand lenen die je vertrouwt, zoals een vriendin of iemand in je buurt. Of je kan bij de kringloopwinkel kijken, daar is het vaak heel goedkoop.

En op YouTube staan leuke filmpjes over hoe je make-up opdoet. Je bent helemaal goed zoals je bent, ook al snappen je ouders het nu misschien nog niet. Geef niet op, er zijn altijd lieve mensen die je willen helpen ✨

xx liefs Wolf 🐺

Forum|alt.badge.img
  • Topic-opener
  • Net nieuw
  • October 7, 2025

Dankjewel . Ik zal het gaan proberen zodra ik uit mij operatie kom 😊

LampenKap
Forum|alt.badge.img+8
  • Vaak actief
  • October 7, 2025

Zoals ​@Wolf al zegt, een vriend of vriendin zoeken die je vertrouwt en daarmee met make-up en dergelijke experimenteren is denk ik de goedkoopste/makkelijkste/leukste optie. Maar dan moet je wel zo iemand hebben. Bij de action is altijd goedkoop make-up te fixen, want sommige dingen zoals mascara en oogpotlood moet je eigenlijk niet willen delen met iemand, daar kun je een ooginfectie van krijgen. 

Op YouTube of tiktok staan er ook veel tutorials voor make-up doen en kleding stylen. Ook kun je denk ik meer mensen vinden online die zich misschien van binnen anders voelen dan buiten. Die hebben vaak ook tips op hoe je in kleine stapjes kunt beginnen met experimenteren of zelfs in transitie gaan. 

Aan het einde van de dag is het wel klote dat dit allemaal een beetje stiekem moet, want eigenlijk zouden je ouders je moeten accepteren ongeacht wat dan ook. Maar ik hoop dat dit een beetje helpt

Liefs 

Lampenkap