Skip to main content

Hallo iedereen,

Even een snelle anonieme post om hier een paar dagen later terug op te komen.

Ik ben zelf een jongen van 15, en ik vind al beschamend lang een meisje leuk. Na al die tijd (misschien wel 2,5 jaar) heb ik echt nog nooit de moed bij elkaar gekregen om het te vragen: ik weet het antwoord eigenlijk toch al omdat ze meer interesse laat zien bij een ander.

Daarom heb ik het een beetje opgegeven: ik blijf zitten, en speel elke dag gitaar omdat ik een nieuwe hobby nodig had. Ik spendeer mijn tijd meer met mijn vrienden terwijl we bellen en met familie, of gewoon achter mijn scherm.

Door deze extra tijd met mijn vrienden vind ik eentje in het specifiek misschien leuk. Ik weet niet of dit herkenbaar is voor iemand maar mijn beste vriend heb ik af en toe willekeurig gevoelens voor, maar meestal dwing ik het weer af. Ook merk ik dat ik die vriend supervaak help en dat ik vaak over hem vertel.

We zijn al lang vrienden en ik weet echt niet of hij zich ook zo voelt. Ook zit ik niet zo fijn met de gedachte dat ik biseksueel kan zijn: dan ben ik gelijk woke haha.

Dus: wat nu? ik ben superbenieuwd naar jullie antwoorden, ik heb ze nodig :)

Hoiiiii,

Vraag of het wederzijds is, het is je vriend! En als je biseksueel bent maakt dat niet uit. Iedereen is goed zoals hij/zij is! :]

Groetjes, justGhast

Reageer