ik vind meisjes leuk


  • Anonymous
  • 0 reacties

Hoii,

Zoals veel van jullie al weten twijfel ik al best lang of ik meisjes leuk vind. Ik denk dat ik erachter ben gekomen:D Dus bij deze: ik vind meisjes leuk:D ik heb natuurlijk nog heel veel vragen zoals: vind ik jongens ook leuk? Enz. Maar ik ben al heel blij dat ik nu zeker weet dat ik meisjes leuk vind❤️ en ik wil jullie allemaal heel erg bedanken voor het helpen zoeken of ik meisjes leuk vond, zonder jullie was ik er waarschijnlijk nooit echt achter gekomen:)

Gr. Annoniem_meisje 


11 reacties

Reputatie 7
Badge +17

Hoi fijn ! ☺ gun je dat gevoel en het maakt je blij en dat is het belangrijkste ;) ik hoop dat je een leuk meisje tegen komt en dat je dan lekker verliefd bent samen ( love in the air 😍 ) want dat is waar het om gaat. En idd via hier kom je een stuk verder met jezelf dat heb ik ook. Super voor je ! 

Groetjes liefs Julian X

Dank je wel!:))

Gr. Annoniem_meisje 

Reputatie 3
Badge

Hey, wat ik doe is ik plak er gewoon het labeltje bi aan. Maar jij moet weten wat je zelf wilt. Eigenlijk maakt het niet uit hoe je het noemt. Als je een jongen ziet, en je word er verliefd op is dat oke en zo hetzelfde met meiden. Ik wens je veel geluk met wie je ook van houd.

Reputatie 7
Badge +2

Super dat je achter bent gekomen!!! Ik ben trots op je !!! Ik hoop ook dat je een leuke meisje vind !! Want jij bent hartstikke aardig !!! Ik ben zelf bi, maar ik vind lesbische meisjes echt zo cool !! 

 

Emma

Reputatie 7
Badge +5

Hoi @annoniem_meisje !! Ik ben lesbisch en ik heb een crush op een meisje...  het is @annoniem_meisje  of @Emmalove04 😉 jullie raden maar!♡

Reputatie 7
Badge +19

Hey gefeliciteerd dat je het weet en dat van jongens dat ontdek je lekker als je verliefd word op een jongen. Nu ben je op een meisje dus ga lekker zwijmelen ik ben daar ook al een tijdje mee bezig;)

Wilhelmavemela.

Hoi @annoniem_meisje !! Ik ben lesbisch en ik heb een crush op een meisje...  het is @annoniem_meisje  of @Emmalove04 😉 jullie raden maar!♡

Hoii @Een hulpvol meisje 

Vertel vertel!!! Ik wil het weten!!:))

Gr. Annoniem_meisje 

Reputatie 7
Badge +2

Het is jou . Dat had ze verteld in de topic Praten over Forumcrushes 

En jij ??? Jij bent toch ook op haar ???

 

Emma

Echt?!! Had ze dat gezet daar??😮😮😮 ik zie het nu pas🤭 en bekijk zometeen de topic die ik ga maken voor het antwoord😌 (zal uiterlijk een tien menuutjes ofzo duren)

Gr. Annoniem_meisje 

Reputatie 7
Badge +2

Ben super benieuwd!!!

De topic staat erop🤭

Gr. Annoniem_meisje 

Reageer