Skip to main content

Hoi, ik ben 13 jaar oud en ik ben een meisje. ik val misschien op goede vriendin. Hier is mijn verhaal (wel een beetje lang).

Ik denk dat ik op haar val omdat ik maar aan haar blijf denken. Ze heeft ook nooit een topje/ bh aan. Maar als wij gym hebben kleedt ze zich natuurlijk om maar dan trekt ze een sport topje aan. Ze vertrouwd mij het meest in de hele klas dus ik mag naast haar staan terwijl ze het doet. Maar ze draait zich om tegenover de anderen in de kleedkamer. Maar als zij zich omkleed kan ik naar haar en haar borsten kijken. En dan krijg ik een of andere korte kriebel door mijn lichaam. 

Het enige probleem is dat ik mijn seksualiteit nog niet weet dus ik weet het gwn nog niet. Ik dacht altijd dat ik asexueel was maar nu ligt alles overhoop.

Heeft iemand tips of dingen die ik kan doen. 

Alvast bedankt, 

Groetjes van mij. 

Hey!

Ik snap hoe lastig dit is voor je. Het hoeft niet per se te betekenen dat je op haar valt, je zou ook gewoon een vreemd gevoel kunnen krijgen omdat je nou eenmaal niet dagelijks je vriendinnen naakt ziet. Als ik jou was zou ik even contact opnemen met de Kindertelefoon!

Succes!

Lucas


Reageer