Hoi ik wil altijd non binary zijn maar ik twijfel gwn omdat ik wil niet gepest worden en mij zelf niet belachelijk maken dus help me pls
Hoii, ik begrijp je situatie compleet!
Ik ben zelf non-binair en al een jaar uit de kast.
Ik weet niet of ik je precies begrijp, met wat je bedoeld, maar !!je maakt jezelf niet belachelijk door uit de kast te komen!!
Het kan ontzettend veel helpen, bijvoorbeeld voor mij, heb ik veel meer vrijheid ontwikkeld in gender-expressie (en je kan het toilet met de korste rij kiezen :))
Ik wordt niet heel hevig gepest, maar ik zit op een kleine school met 700 leerlingen, en er zitten twee hetero mensen in mijn vriendengroep.
Wel wordt ik af en toe nageroepen met mijn deadname door de gangen, ik weet niet hoe dat voor jou zit en of je je naam wel wilt veranderen, dat ligt helemaal bij jou.
Nou weet ik niet hoe jouw situatie is en of je in een veilige situatie zit, maar jezelf zijn en jezelf uitdrukken kan ontzettend veel helpen!!
Moraal van het verhaal: ik zou vooral uit de kast komen, en het op school vertellen. Je goede vrienden zullen hun best doen om voornaamwoorden en naam te respecteren!!
Hoi
Reageer
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.