Ik struggle met mijn seksualiteit

  • 6 July 2021
  • 5 reacties
  • 202 Bekeken

Badge

hooii, ik ben n meisje van 14 en heb (denk ik) voor t eerst een crush op n meisje. Als ik andere lesbische, biseksuele etc. meisjes hoor praten over hun seksualiteit hebben ze het vaak over dat ze vroeger ook al meer op meisjes ‘gefocussed’ waren (k weet niet echt hoe ik t moet zeggen). Ik heb dat voor zover ik weet niet gehad. Ik struggle al ongeveer een jaar met mijn seksualiteit en heb nog steeds geen idee. Met vrienden praat ik alleen over knappe jongens, omdat ik hun niet heb verteld dat ik met mn seksualiteit struggle. Maar ik zou prima op een nonbinair persoon kunnen vallen en volgens mij ook op meisjes. Ik denk dat ik zeg maar iets moet meemaken om het zeker te weten. Bijv een relatie met een meisje of gewoon een keer zoenen om erachter te komen of ik echt op ze val. 
 

iemand anders die dit ook heeft?


5 reacties

Heyy

 

Er zijn zeker veel meer jongeren die struggles hebben met hun seksuele voorkeur! Het is ook echt niet erg. Je bent volop aan het puberen en door alle hormonen die vrijkomen in je lichaam verander je veel.

 

Neem de tijd om een beetje te experimenteren. Je geeft zelf al aan dat je denkt dat je er wel achter komt als je een relatie hebt of een keer zoent. Er zal echt een moment komen waarop je het zeker weet want de liefde hou je niet tegen. Alles op zijn tijd!

 

En het maakt verder ook niet uit wat je voorkeur is. Zolang jij gelukkig bent met jezelf is alles helemaal prima:blush:

 

Groetjes van mij!

Misschien focus jij je iets te veel op een label.
Het kan natuurlijk fijn zijn om jezelf zo lekker snel te beschrijven, maar je wordt aan het eind van de dag gewoon verliefd op iemand zonder dat je daar controle over hebt.
 

Vind je iemand leuk?
Cool, dat is dan ook het belangrijkste, niet wie of wat diegene is.
 

Ik ben niet een of andere ultra-progressieve spirituele leider, maar ik heb gewoon een punt bereikt waarbij het mij echt niet meer boeit.

Je bent al zat tijd en energie kwijt met school, dus geef jezelf vooral geen extra raadsels om op te lossen.

Reputatie 6
Badge +7

Ga je vanzelf achterkomen.

Stel dat je je afvraagt of je bijvoorbeeld van échte Mexicaanse chili houdt of van Japanse visnoedelsoep.  Daar kun je hééél lang over denken en praten en alles bij elkaar googelen.  Maar uiteindelijk kom je het een keer tegen (of niet) en dan vind je het lekker (of niet).   

Dus je kunt rustig afwachten wat er gebeurt in plaats van van tevoren te proberen te voorspellen wat je lekker vindt, of wie jij aantrekkelijk vindt.  

Je komt hem of haar gewoon een keer tegen en dan voel je het gewoon. Daar veranderen al die analyse en labeltjes helemaal niks aan.

Reputatie 1
Badge

Misschien focus jij je iets te veel op een label.
Het kan natuurlijk fijn zijn om jezelf zo lekker snel te beschrijven, maar je wordt aan het eind van de dag gewoon verliefd op iemand zonder dat je daar controle over hebt.
 

Vind je iemand leuk?
Cool, dat is dan ook het belangrijkste, niet wie of wat diegene is.
 

Ik ben niet een of andere ultra-progressieve spirituele leider, maar ik heb gewoon een punt bereikt waarbij het mij echt niet meer boeit.

Je bent al zat tijd en energie kwijt met school, dus geef jezelf vooral geen extra raadsels om op te lossen.

Helemaal mee eens!

Meid ik ken het gevoel waar mee je zit

wist in begin ook niet dat ik me ook tot meide aangestoken voelde 

en heeft ook heel lang geduurt dat ik het echt wist

ik kwam er achter omdat ik  een vriendin van me leuk begon  te  vind op een andere manier dan een gewonnen vriend schap

 Heb nooit echt wat gehad met een meid maar weet wel zekker dat ik me aangetrokken voel tot meiden door die er ervaring 

En je weet het zelf echt wel als je ook op meide valt

 

Hoop dat je er wat aan hebt 

Gr bren

 

       

Reageer