Vraag

ik oel me een meisje en mn ouders begrijpen t niet

  • 30 June 2021
  • 2 reacties
  • 61 Bekeken

Badge

ik heb al een lange tijd het gevoel dat ik een meisje ben maar ik denk de heletijd dat me ouders me niet begrijpen ik heb t al 2 x gezegd hoe ik me voel maar hun zeggen dat dit gevoel ergens anders door komt


2 reacties

Hebben jullie hier al eens een uitgebreid gesprek over gehad, of wordt je afgekapt na een paar zinnen?
 

dit gevoel ergens anders door komt

Waar denken je ouders dat het door komt?

 

Zelf zou ik op dit moment geen tips kunnen geven.
Het levert je in ieder geval niets op om zomaar op te geven, niet dat ik verwacht dat je dat doet, dus je kunt het er over blijven hebben totdat ze het eindelijk doorhebben.
Wij kennen jouw ouders natuurlijk niet, maar het zal zeker voor hen een shock zijn dat hun zoon nu hun dochter is.
Misschien willen ze dat niet, willen ze er niet aan denken of is het  simpelweg nog niet tot ze doorgedrongen.
Het kan namelijk een flinke verandering zijn voor hen.

Reputatie 6
Badge +7

Hebben jullie hier al eens een uitgebreid gesprek over gehad, of wordt je afgekapt na een paar zinnen?
 

Goeie vraag!  Hoe gaat het dan?

 

 


Wij kennen jouw ouders natuurlijk niet, maar het zal zeker voor hen een shock zijn dat hun zoon nu hun dochter is.

Wacht even dat is wel héél snel.  Van iemand die het gevoel heeft een meisje te zij naar: jullie hebben nu een dochter, daar zit nog best wat tussen.

 

Reageer