Skip to main content
Vraag

ik kan niet staand plassen

• February 2, 2026
  • 5 reacties
  • 187 Bekeken

Forum|alt.badge.img+1

Ik zit in een jongens lichaam maar ik weet niet of ik een jongen/non binair/meisje ben. Om precies deze reden kijk ik niet graag naar mijn plasser. Ik raak hem ook niet graag aan. Hierdoor kan/wil ik niet staand plassen. Het is toch best handig om te kunnen. Ik loop vaak hard en het is gewoon handig voor bij een druk toilet om naar de urinoir te gaan. Weet iemand een oplossing?

5 reacties

Yusa
Forum|alt.badge.img+14
  • Vaste gast
  • February 3, 2026

Kun je niet gewoon je broek naar beneden doen en plassen? Je hoeft niet te kijken of hem aan te raken, toch?

Liefs Yusa 😘

Forum|alt.badge.img+1
  • Topic-opener
  • Weet de weg
  • February 3, 2026

@Yusa Ik moet dan wel richten en zorgen dat het niet in mijn broek komt.

en in een urinoir staan ze naast elkaar en wil ik dus niet mijn broek uit doen

Yusa
Forum|alt.badge.img+14
  • Vaste gast
  • February 3, 2026

@Harte koningin Ja, snap ik. Sorry dat had ik niet begrepen. Ik dacht dat je ook gewoon thuis bedoelde. Bij een urinoir begrijp ik natuurlijk. Ik vind dat sowieso maar rare dingen: word je niet bekeken?

Liefs Yusa 😘

• Net nieuw
  • February 17, 2026

Hoi! 
In de beginfase kan het soms moeilijk zijn met dit soort dingen, naar welke wc je moet gaan etc. maar dat wordt allemaal beter! Ik zou je er dus vooral niet te veel zorgen over maken en toch lekker naar de zitwc gaan als je naar de zitwc wilt. Dan is ook gewoon overal mogelijk (ik doe het ook, want ik kán niet staan). Ik weet bijna zeker dat je later wel beter met je plasser om kan gaan, maar doe voor nu gewoon wat je fijn vindt!

Forum|alt.badge.img+3
  • Praat goed mee
  • February 18, 2026

misschien helpt het om de piemel met een stukje papier vast te houden of met een stukje stof van je broek. ben je wel eens bloot geweest bij andere jongens en hoe voelde dat dan.