Skip to main content

OK ik ga ff het hele verhaal vertellen moet  het echt kwijt..

nou goed ik had dus een nieuwe vriendin gemaakt zij is 14 en ik ben 13. we waren eigenlijk all heel snel heel close geworden we knuffelde veel enz. maar zij is dus lesbisch en heeft letterlijk de meest mooie ogen van de wereld, ze is ook heel lief. maar goed we hielden elkaars hand ook wel vast en het was eigenlijk best wel overduidelijk dat we elkaar leuk vonden… ik ging laatst weer naar haar huis om koekjes te bakken voor het kerst diner van onze zeil vereniging terwijl die koekjes in de oven bakte gingen wij naar haar kamer om ono te spelen ( ik had gewonnen). toen we er klaar mee waren ging ik op de grond liggen en zij kwam naast me liggen. Ik pakte een dekentje omdat het vrij koud was op de grond, en trok hem over onze hoofden heen. Toen kwam zij dichter tegen me aan liggen en sloeg een arm om me heen. al snel ging haar hand naar mijn gezicht ze legde haar warme hand op mijn wang, ik lachte even omdat ik zo zenuwachtig was. terwijl zij zo over mij wan aaide legde ik ook mijn hand op haar gezicht, toen verplaatste ze haar hand naar mijn kin en raakte 1 keer met haar duim mijn lippen aan ik verplaatste ook mijn hand naar haar kin en aaide met mn wijsvinger even over haar wang. toen kwam ze nog dichterbij en gaf me een kus op mn voorhoofd NAH IK KON WEL GILLEN! toen liet ze me snel los en keek me een beetje ernstig aan ze vroeg  “wat vind je hier nou eigenlijk van?…… van ons?” ja ik kon dus helemaal niks meer zeggen en vroeg na zeker een minuut stilte ¨ wat ……. wat vind jij er eigenlijk van?¨ ze zei dood leuk “nou ik vind het eigenlijk wel leuk hahah¨ ja nou ik kon wel janken maar zei uit eindelijk toch ¨GET OVER IT …………………….. nou…..ik vind…...ik weet niet of ik nu gay ben ofz ……….. maar ik……..ik vind JOU leuk¨ ze zei toen heel zachtjes ¨ik ook¨ toen legde ze haar hand weer op mn kin LETTERLIJK NET ALS IN DE FILM en onze lippen raakte maar we kuste niet.. later die avond apte we nog we hebben nu verkering en we hebben playlists voor elkaar gemaakt het is nog geheim want ik weet dus echt nog niet of ik nu bi ben ofz… iemand tips of een mening??

Hoi hoi,

Je bent waarschijnlijk bi omdat je haar leukt vind en hebt verkering met haar ligt er ook weer aan hoe je denkt over daten van jongens als je daar niks in ziet kan het zijn dat je lesbisch bent. Maar dat kan ik niet bepalen. Doe vooral war goed voelt voor je zelf.

Doei doei


Zoals @Anoniem.2007 zegt, doe wat goed voelt voor jezelf. Maar als je graag een label hebt, dan kan je wat onderzoek doen en in de tussentijd kan je jezelf questioning of bi-schierig noemen.

 

Liefs,

          M.


Reageer