ik heb ontdekt dat ik een furry ben

  • 19 January 2024
  • 6 reacties
  • 221 Bekeken

Reputatie 1
Badge

HOOOOIIIIII ik ben een furry alleen ik wil er meer over weten heeft iemand een tip(s) voor mij (BTW ik ben 12) op mijn school worden furry's echt gehaat en ik ben bang dat als mijn klas er achter komt mij haat. Ik heb op school niet echt vrienden maar wel kinderen die ik aardig vind maar ze zitten niet in mijn klas. ik voel me eenzaam. het zou fijn zijn als iemand me tips kan geven


6 reacties

Reputatie 7
Badge +8

Je hoeft het aan niemand op school te vertellen. Want het zou erg rot zijn als je misschien gepest of dergelijke gaat worden. Maar je moet wel je ding blijven doen. Vertel het alleen aan mensen die je met je leven vertrouwd, niet mensen die je wel mag. 

Als je het echt aan iemand wilt vertellen zou ik een beetje rond vragen naar hun mening over furries en vanaf daar een beetje besluiten of het handig is of niet. 

 

Reputatie 7
Badge +17

Is dat echt een ding bij jou op school dan? Ik denk dat bijna niemand bij mij op school überhaupt weet wat furry is. 😄 Maar goed, je hoeft het niet te vertellen als je dat niet wilt.

Reputatie 5
Badge +4

sorry dat ik het niet weet maar wat is een furry eigk precies?

 

Reputatie 5
Badge +1

Je hoeft het niet te vertellen als je het niet wil. Ik zou blijven doen wat je gelukkig maakt.

Misschien kun je online communities vinden voor furry's, want daar zijn er heel veel van. Ik zou wel goed oppassen met welke informatie je deelt, en ik zal je aanraden om niet je gezicht, kleding of huis te fotograferen of je echte naam/bijnaam of verjaardag te vertellen, want dan kunnen mensen erachter komen wie je bent.

 

@anoniempjehoi123 Een furry is iemand die anthopomorfische dierpersonages maakt. Ze tekenen of verkleden zich als hun zelfgemaakte personage.

Reputatie 4
Badge +2

Wel er is twee keuze. Je vertel het, maar je dan gepesten, maar dan kan jezelf zijn op school of je vertel het niet. Je word niet gepest, maar je kan jezelf niet zijn.

Reputatie 1
Badge

Heel erg bedankt voor de reacties en tips 

Reageer