Skip to main content

hoi hoi

ik ben een meisje van 13 en zit in de tweede, ik heb in de eerste een jongen ontmoet die ik heel leuk vond en ik heb nu een relatie met hem. Hij is trans dus hij was een meisje en hij is er ook mee gepest in de eerste (hij zit een jaar hoger van ik) we zijn heel close en misschien een beetje raar om zelf te zeggen mr ook best wel klef maar ik hou ervan. Maar ik zit op een school met best wel wat homofobische kinderen en we worden constant aangesstaard en na geroepen, ik weet dan ik me er niks van moet aantrekken maar het gaat vanzelf en elke keer als hij me een knuffel of een kusje wilt geven draai ik weg of ik negeer hem als hij zegt dat hij van me houdt, maar ik hij is echt het beste en liefste vriendje van de wereld dus ik voel me er best wel schuldig over en heb het er ook met hem over gehad en hij snapt het maar ik wil dat ik het gewoon van me af kan laten glijden. 

iemand tips?

owh fuck ja dat is moeilijk

Ik denk dat je er over moet praten met hem. Ik denk dat het voor hem misschien nogwel lastiger is als voor jou (hoeft natuurlijk niet) ik snap dat je reacties niet fijn vind. Maar als je hem echt leuk vind (sorry als dit agressief klinkt) moet je ermee leren leven. Het beste is dat je er in ieder geval over gaat praten met hem

kusjesss


Reageer