Ik heb 1 hetero meisje die ik leuk vindt (ben n meisje)

  • 4 December 2023
  • 2 reacties
  • 53 Bekeken

Reputatie 2
Badge

heyyy, zoals ik zei in de titel, ik ben een meisje die (denk ik) verliefd is op een hetro meisje. Ik ben bijna 14 en lesbisch. Ik heb al vaak gekust met meiden die mij leuk vonden, maar nooit heb ik een van hun leuk gevonden. ik heb dus maar 1tje waarbij ik ineens anders ga reageren in haar buurt. Ze is uit een andere vriendengroep waar ik vroeger bij zat, maar ik kreeg nieuwe vrienden en ben toen verder gegaan omdat die groep niet fijn voor me was. Ik weet niet hoe ik dit moet oplossen en wat ik hier uberhaupt mee moet…

enige tips?


2 reacties

Reputatie 6
Badge +5

Laat ik eerst even zeggen; Herkenbaar. Super mega vet erg relatable. Been there, done that.

 

Nu de tips (van iemand die helaas gefaald heeft in de liefde lol)

Het is eigenlijk heel simpel. Weet je heel zeker dat ze hetero is? Einde verhaal, sorry, maar meer dan dat gaat het niet worden. Succes met de fantasie en al je leuke gedachten als je in haar omgeving bent, maar je kan er niks mee.

Weet je niet helemaal zeker dat ze hetero is? Vraag een paar subtiele vragen. Ga er maar van uit dat heel veel mensen op hun 14e er nog niet uit zijn. Misschien is ze wel heel erg aan het twijfelen of zit ze er mee. In dat geval kan het helpen dat jij zichtbaar bent voor haar. Praat met haar, kom in haar buurt, bouw een beetje een vriendschappelijke band op. En wees openlijk lesbisch in haar omgeving (als je daar klaar voor bent natuurlijk). Het kan zo zijn dat ze jou ziet en jouw zelfverzekerdheid, en dat ze daar wel heel veel aan heeft als ze in een twijfelfase zit. En dan nog kan het zo zijn dat ze wel op meisjes valt, maar niet op jou. Dat is ook een zeer reële uitkomst. 

 

Hoe dan ook, blijf jezelf, zeker tegenover haar en vraag haar op een subtiele wijze naar haar seksualiteit. En als ze echt hetero is, dan wens ik je sterkte…

 

Groetjes x

Reputatie 4
Badge +1

Hey heyyy

ik snap dat dit moeilijk is. Alleen wat @Cody al zei. Is ze zeker hetero dan is het einde verhaal. 

Misschien kan je door soepele vragen erachter komen of ze echt hetero is. Maar als ze net als ik nog in de kast zit zou ze dit niet snel toegeven. Het kan moeilijk zijn voor jullie bijde, maar probeer een veilige basis te zijn voor haar.  

Ik hoop dat je er uit komt

kusjess

Reageer