Skip to main content

Ik haat biologisch een meisje te zijn

• October 11, 2025
  • 6 reacties
  • 143 Bekeken

Onyx_x
Forum|alt.badge.img

Hey iedereen ff een tijdje geleden dat ik hierop praatte.  Maar ik weet tegenwoordig even niet wie ik wel en wie ik niet kan vertrouwen dus moet het maar. Ik heb een tijdje niet gedoucht en iedereen vindt dat vies weet ik snap ik maar ik heb veel redenen... Door mij lichaamsbouw is het heel goed te zien dat is als meisje ben geboren ookal voel ik me echt een jonge en omdat ik groot ben uitgebreid is het nog duidelijker. Ik ben namelijk ook niet uit de kast bij mijn ouders. Dus ik haar het om iedereen keer mijn vrouwenlichaam moeten te wassen het doet mij gewoon pijn... En in de dagen dat ik even niet douchte was ik de gelukkigste tot nu toe. Tot dat mijn ouders me er op aanspraken en heel boos werden. Ik legde aan mijn ouders uit voornamelijk aan me vader waarom ik niet wou douchen en hij vondt dat een "k*t excuse" en werd super boos op mij hij vond het onzin dat ik heb gehuild er over en dat ik boos was op hem nu is hij nog steeds boos beneden aan het schreeuwen over mij naar me moeder en me moeder is het er mee eens hij zei ook dat ik mijn haar moest wassen wat ik snap heb ik ook gedaan maar hij was er nogal boos over dat ik het niet wilde doen hij dacht dat ik het haatte om me zelf te verzorgen maar eigenlijk wil ik niet alle littekens Zien en mijn vrouwelijk lichaam. Ik wil daarom echt maar ook echt weg mijn ouders zijn niet abusive ofzo ze begrijpen gewoon niks en denken dat trans people het alleen doen voor aandacht. 

6 reacties

Wolf
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • October 12, 2025

Heyyy wat vervelend! Het voelt gwn mega rot als ze je niet serieus nemen. Douchen is dan gewoon niet fijn, want je wordt constant geconfronteerd met een lichaam dat niet goed voelt. Dat snap ik. Heb je vrienden dit dit zelfde misschien beleven? Ook trans zijn dus.

xx liefs Wolf 🐺

Onyx_x
Forum|alt.badge.img
  • Topic-opener
  • Net nieuw
  • October 12, 2025

Ja gelukkig heb ik mijn bf die ook een transman is en wij praten er ook vaak over

Fleur_
Forum|alt.badge.img+3
  • De Kindertelefoon
  • October 12, 2025

Hi ​@Onyx_x ,

Wat naar zeg dat je niet wilt douchen omdat jouw lichaam er anders uit ziet dan hoe jij je voelt! Daarbij is het ook heel vervelend dat jouw vader dat zegt. Maar wat super knap dat je hier erover komt praten zeg! 

Je zit in een nogal lastige situatie zien we. Onthoud dat je er niet alleen voor staat. Je kunt met De Kindertelefoon elke dag van 11:00 tot 21.00 uur bellen (0800-0432) of met ons chatten als je anoniem je verhaal wil delen of samen met de Kindertelefoon wil kijken hoe je je situatie kunt verbeteren. Nogmaals heel goed van je dat je dit durft te vertellen!

Veel sterkte!

Groetjes,

Fleur 

De Kindertelefoon

UwUh44tmez3lf
Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • October 16, 2025

misschien kan je een binder kopen online dat zouw je al veel kunnen helpen met confortabeler te zijn met je lichaam :D

Onyx_x
Forum|alt.badge.img
  • Topic-opener
  • Net nieuw
  • October 24, 2025

-​​​​​​onnodige quote verwijderd-

@UwUh44tmez3lf Ja ga ik doen bedankt :D

Wolf
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • October 29, 2025

Ja gelukkig heb ik mijn bf die ook een transman is en wij praten er ook vaak over

Wat fijn dat jullie daar zo open over kunnen hebben.

xx liefs Wolf 🐺