Ik durf niet uit de kast te komen

  • 7 August 2018
  • 5 reacties
  • 171 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
hallo allemaal,

Ik wil uit de kast komen bij een vriend van me alleen ik ben bang dat hij dan niet meer met mij bevriend wil zijn want bij biologie hadden we een hoofdstuk geaardheid en daar vroeg de docent aan iedereen of iedereen bevriend zou zijn met een homo alleen toen zei hij: ''Nee want straks vind hij mij leuk ofz.'' maar nu durf ik dus niet tegen hem te zeggen dat ik op jongens val. wat moet ik doen help

5 reacties

Hey,
Als jij het tegen hem zou willen zeggen, moet je dat gewoon doen vind ik.
Het is voor jou nu eenmaal iets belangrijks en jullie zijn al vrienden dus dan zal hij waarschijnlijkd e vriendschap niet zo snel verbreken.
Bovendien,ik vindt dat een echte vriend je moet nemen zoals je bent. Als hij het niet ok vindt dat jij homo bent, dan is het ookk geen echte vriend. Echte vrienden accepteren het van elkaar.
Vertel het gewoon en misschien valt het allemaal wel mee.
Jonah
Hoi

Je wilt graag uit de kast komen, maar vindt dit een beetje eng, omdat je vriend bij biologie een negatieve opmerking had gemaakt. Dat je vriend die opmerking maakte, hoeft niet te betekenen dat hij het niet zou accepteren dat jij homo bent. Misschien voelde hij zich even ongemakkelijk bij het onderwerp, en zei hij zomaar wat. De kans bestaat erin dat, wanneer iemand in zijn omgeving homo is, hij er eigenlijk helemaal geen probleem mee heeft.

Verder is het een kwestie van het goede moment en de juiste plaats vinden. Uit de kast komen doe je best op een moment dat jullie rustig kunnen praten, en niet gestoord kunnen worden. Het zou vervelend zijn als iemand stiekem mee zit te luisteren, of dat jullie midden in het gesprek gestoord worden.

Ik vermoed dat je je opgelucht zal voelen als je uit de kast bent. Echte vrienden accepteren je zoals je bent.

Groetjes
x
Als het een echte vriend is, een goede vriend is, dan zal hij positief reageren
Als de reactie negatief is, als jullie vriendschap voorbij is, moet je ook blij zijn omdat je net af bent van een fake friend
Je kan het tegen hem zeggen en dan zeggen ik ben niet op jou
Badge +5
Ik denk dat als je begint met te vragen of hij op ieder meisje verliefd is, of op ieder meisje verliefd zou kunnen worden. Dan is zijn antwoord natuurlijk "nee".

En meisjes vallen ook niet op ALLE jongens.

Iedereen valt alleen op "zijn of haar type". Zo vallen lesbische meiden niet op alle meiden. Alleen op meiden die hun type zijn.

Zo vallen homo jongens niet op alle jongens, maar alleen op jongens die hun type zijn.

Hij is jouw type niet, dus zou je niet op hem vallen.

Reageer