Ik draag een regenboog polsbandje.

  • 13 August 2022
  • 6 reacties
  • 158 Bekeken

Reputatie 1
Badge +1

Hallo allemaal, ik draag nu ongeveer al een jaar een regenboog polsbandje. Ik ben daar zelf heel trots op en ik draag het ook met overtuiging. 

Ik val op jongens en ik voel mij daar ook heel goed bij. 

Ik draag dit polsbandje omdat ik duidelijk wil tonen dat ik anders ben dan wat er algemeen verwacht wordt. 

Begrijp mij niet verkeerd. Ik ben niet anders. Ik ben ook maar een gewone jongen zoals alle andere jongens. Het verschil is dat ik alleen niet zoveel interesse heb in meisjes. Ik hou vooral van de jongens. 

Ik draag mijn regenboog polsbandje met overtuiging omdat iedereen mag zien wie ik ben. 

Maar ik heb toch ook al ondervonden dat wij nog niet altijd overal geaccepteerd worden. Ik word toch vrij regelmatig nog maar scheef bekeken hoor. Al maar goed dat het daar tot nu toe nog bij gebleven is. 

Op school werd ik in het begin veel gepest omwille van mijn geaardheid. Enkele vriendjes hadden al een vermoeden maar vanaf het moment dat ik mijn regenboog polsbandje begon te dragen, wel ja, dan was het natuurlijk voor iedereen vlug duidelijk. 

Ik kan nog veel hierover zeggen maar dat ga ik nu, uit mijzelf, niet doen. 

Wie ook zoals mij is, die begrijpt het wel denk ik. 

Ik heb er echter voor gekozen om het voor iedereen duidelijk zichtbaar te maken dat ik zogezegd anders ben dan wat voor normaal gehouden wordt. Ik ben nog jong maar ik draag mijn regenboog polsbandje met overtuiging en ik draag het gewoon altijd. 

Jongens en meisjes in dezelfde situatie, reageer eens even. Ik druk mij verkeerd uit. Iedereen mag, ik zou zelfs zeggen, moet reageren. 

Wij zijn immers ook maar gewone jongens en meisjes met dezelfde interesses en wij vinden hetzelfde leuk als wat de, zeg maar gewone, jongens en meisjes leuk vinden. 

Reageer even en je mag mij ook gerust vragen stellen hoor. Ik zal er altijd op antwoorden. Ik ben immers ook maar die gewone jongen zoals alle andere jongens. 


6 reacties

Reputatie 1
Badge +1

Ja, ik snap wel wat je bedoelt. Ik ben Zelf hetero Maarja boeie ik zou me er niks van aantrekken. Ga zo door maatje 

Reputatie 1
Badge +1

Hallo ndw,  bedankt voor je lieve reactie. 

Ik draag mijn regenboog polsbandje heel graag en met overtuiging. 

Reputatie 1
Badge +1

Hallo Marco

ik heb een paar vragen voor je 

heb je ooit wel eens verkering gehad met een jong en hoe heb je dat ervaren 

en hoe oud ben je ik ben zelf 13 

Reputatie 1
Badge +1

Hallo kit 1234,

Ik heb een vriendje waar ik regelmatig mee neuk. Daarnaast neuk ik ook nog wel met andere jongens. 

Ik heb een vast vriendje en dat voelt heel goed.  Ik ben 14 jaar. 

Ik weet al van mijn 11 jaar dat ik homo ben. 

Wil je nog iets weten? 

Reputatie 1
Badge +1

Hey ik heb ook een vriendje gehad daar heb ik alleen maar mee getongd hoe is het om al seks te hebben  

weet je vast vriendje ook nog dat je met andere jongens seks hebt 

dit zijn een vrij persoonlijke vragen je hoeft er niet op te antwoorden als je dat niet wil 

 

Reputatie 1
Badge +1

Hallo kit 1234, 

Mijn vast vriendje weet dat ik ook nog met andere jongens neuk. Hij is 15 en hij zegt dat hij tevreden is met mij alleen.

Ik neuk wel graag heel veel want ik ben een beetje verslaafd aan neuken. Dat komt omdat ik een aangeboren afwijking in mijn teelballen heb en daarom maken die veel meer testosteron dan normaal.

Het gehalte aan testosteron in mijn lichaam is veel te hoog en daardoor heb ik gewoon keidikwijls een stijve piemel .

Mijn vast vriendje vindt zoveel neuken een beetje teveel en daarom mag ik ook nog met andere jongens neuken.

Deze aangeboren aandoening is niet altijd even leuk hoor. Ja, wel voor de vele neuk partijen oh ja. Maar het feit dat ik nagenoeg altijd een stijve piemel heb, dat is niet altijd even aangenaam hoor. 

 

tekst aangepast door De Kindertelefoon vm forumregel  10: plaats geen onnodige seksuele details 

 

Reageer