Vraag

ik denk dat ik misschien genderfluid ben.

  • 31 May 2022
  • 3 reacties
  • 57 Bekeken

Badge

Hallootjes.

Ik ben geboren als meisje en ben altijd blij geweest als meisje. Als kleuter toen we spelletjes speelde. En je kon kiezen als wie je wou spelen koos ik altijd om een jongen te zijn. Bij buiten spelen en bij alles koos ik ervoor om jongen te zijn, terwijl ik mezelf gewoon als meisje zag. Nou paar jaartjes later, en ik weet het echt niet meer. Ik heb sommige momenten dat ik in eens een jongen wil worden en een chest binder wil kopen.  En besef dan dat dat best apart is sinds ik altijd al blij ben om een meisje te zijn. En op andere momenten voel ik me helemaal een meisje. Ik weet het niet meer. Ik ben zo confused. Help me pls <3


3 reacties

Reputatie 3
Badge +2

Ik zou gwn als ik jou was voorlopig ff blijven wat je nu bent en msg met je ouders ofz erover praten

hey

ik ben ook genderfluid en ik kwam erachter doodat ik de ene dag wel blij was met mijn lichaam (borsten etc) en de andere dag niet. hetzelfde met mijn haar, kleding en andere kleine dingetjes zoals mn handschrift. en ook voelde ik me de ene dag fijn met zij/haar voornaamwoorden en de andere dag wilde ik liever die/hun of hij/hem genoemd worden. doe vooral rustig aan en doe het op je eigen tempo! voel geen druk van andere mensen en bekijk ook een beetje wat voor labels en voornaamwoorden je fijn vind! het is helemaal niet erg om van label te veranderen. hopelijk heb ik je een beetje geholpen <3 

greets Dani

Badge

@kletskous18 Jammer genoeg zijn mijn ouders erg erg erg homofobisch

Onnodige quotes verwijderd. 

Reageer