Vraag

Ik denk dat ik homo ben, wat moet ik doen?

  • 1 December 2020
  • 2 reacties
  • 165 Bekeken

Reputatie 2
Badge +1

Hoi,

ik wil graag annoniem blijven, maar k heb een probleem.

ik zit nu in de brugklas en maak veel mee. ik denk dus dat ik een jongen uit mijn klas leuk vind. Hij is echt heel knap, lief, stoer enz. maar ik ben bang dat als ik uit de kast kom, dat mensen mij niet meer gaan accepteren. Ik weet niet wat ik moet doen! HELP PLEASE! ik wil graag weten of ik echt homo ben of dat het maar een verbeelding is.

 geef me raad in de rea's 


2 reacties

Reputatie 7
Badge +19

Heey

het kan zijn dat je homo bent, maar dat je een jongen uit je klas leuk vind zegt nog niks hoor. Mis ben je wel bi of iets anders. Het maakt echt niet uit wat je bent.

ik denk dat je er wat tijd overheen moet laten gaan, zodat je meer duidelijkheid kan krijgen over wat je voelt etc. 
 

en over het uit de kast komen (als je homo bent dan). Dat moet je doen als je je daar goed bij voelt. Dat hoeft niet meteen.

 

joeeee

Hey, 

Het kam dat je best lang twijfelt of je homo bent. Ik heb zelf ook lang getwijfeld en nu denk ik uiteindelijk dat ik bi ben.

Met uit de kast komen kan ik je niet echt helpen want dat moet ik zelf ook nog doen voor de meeste mensen. Alleen een paar hele goede vrienden weten het van mij en die reageeerde heel normaal. Ik wil wel graag uit de kast komen voor mijn ouders en ik ga het denk ook doen binnenkort.

Succes in iedergeval en neem je tijd! Je mag zolang twijfelen als je wilt maar ik hoop voor je dat je snel meer zekerheid krijgt.

J8j8

Reageer