Skip to main content

hoiiii

ik ben verliefd geworden op een meisje. Hartstikke leuk! Maar ik heb een probleem, want dit meisje heeft een vriendje. En je kan zeggen ja, je bent nog jong en er zijn nog zoveel mensen die je zult tegenkomen of vertel het haar gewoon, maar zo simpel is het niet. Daar zijn 2 redenen voor 

ze is mijn beste vriendin en ik wil haar ECHT niet kwijt

ze is (waarschijnlijk) niet gay, les, bi, pan, omni, poly of ander seksueel

zij is niet zoals de meeste mensen. Zij luistert ECHT naar me. Wat als ze wel gay zou zijn (ik zeg wat als voor een reden, want ze vindt me wrs toch niet leuk) hoe kom je er dan achter of ze mij leuk vind?

ze woont trouwens niet dichtbij het is een lange afstands vriendin, dus ik text haar alleen

Oei dat is inderdaad ff lastig 

Hoelang kennen jullie elkaar?

En ik zou zeggen volg haar gewoon met wat ze doet (op sociaal media en in het echt) En kijk of dat jaar relatie met dat vriendje over gaat.

Dan kan jij je kans pakken 

En je kom erachter als je dicht bij haar gaat staan gaat ze dan weg of blijf ze staan als ze blijf staan dan is dat een goed teken 

Zet hem op topper 

Ben benieuwd 

Groetjes 

Oei dat is inderdaad ff lastig 

Hoelang kennen jullie elkaar?

En ik zou zeggen volg haar gewoon met wat ze doet (op sociaal media en in het echt) En kijk of dat jaar relatie met dat vriendje over gaat.

Dan kan jij je kans pakken 

En je kom erachter als je dicht bij haar gaat staan gaat ze dan weg of blijf ze staan als ze blijf staan dan is dat een goed teken 

Zet hem op topper 

Ben benieuwd 

Groetjes 

ik ken haar nu bijna een jaar en ze heeft helaas geen sm 😞 het gaat wel oke met haar vriendje 😞 en ze woont ver weg. Ik ga je advies zeker volgen, want ze komt naar mijn dorp! :)

heel erg bedankt groetjes, Max

hoiiii

ik ben verliefd geworden op een meisje. Hartstikke leuk! Maar ik heb een probleem, want dit meisje heeft een vriendje. En je kan zeggen ja, je bent nog jong en er zijn nog zoveel mensen die je zult tegenkomen of vertel het haar gewoon, maar zo simpel is het niet. Daar zijn 2 redenen voor 

ze is mijn beste vriendin en ik wil haar ECHT niet kwijt

ze is (waarschijnlijk) niet gay, les, bi, pan, omni, poly of ander seksueel

zij is niet zoals de meeste mensen. Zij luistert ECHT naar me. Wat als ze wel gay zou zijn (ik zeg wat als voor een reden, want ze vindt me wrs toch niet leuk) hoe kom je er dan achter of ze mij leuk vind?

ze woont trouwens niet dichtbij het is een lange afstands vriendin, dus ik text haar alleen

Oww, dat is echt lastig. Ik heb een soort zelfde probleem. De crush van mijn vriendin is ook mijn crush. Ook zooooo verwarrend. Je kan haar ook vaker opzoeken. Misschien dat dat helpt? En o ja, heb je haar weleens eerder in het echt gezien?

Liefs Bliss

Heey,

Het is begrijpelijk dat dit een lastige situatie voor je is. Het is niet altijd makkelijk om gevoelens voor iemand te hebben die al in een relatie zit, vooral als je diegene niet kwijt wilt raken als vriendin. Je kunt eerst proberen goed met haar te blijven praten en te kijken of ze openstaat voor een gesprek over relaties en seksualiteit. Maar wees voorzichtig, want je wilt haar niet onder druk zetten, vooral niet als je twijfelt over haar gevoelens voor jou. Het belangrijkste is dat je eerlijk bent tegen jezelf over wat je voelt, maar ook respectvol naar haar situatie en gevoelens toe. Als ze niet geïnteresseerd is op die manier, is het misschien het beste om te focussen op het behouden van een goede vriendschap.

groetjessss

*Onnodige quote verwijdert*

@Bliss heel erg naar! als je vriendin een crush heeft en dan kom jij erachter dat je hem ook leuk vind! jij kan er ook niets aan doen! en ja, ikheb haar 1 keer gezien. 🙂 veel succes

liefs, Max

Reageer