Skip to main content

ik ben transgender jongen maar ik weet niet hoe ik het moet zeggen tegen me vriendinnen

• June 15, 2025
  • 3 reacties
  • 90 Bekeken

Forum|alt.badge.img+1

Hiii ik ben een transgender jongen van 13 ik weet niet hoe ik het tegen mijn vriendinnen moet het zeggen. Heb je misschien tips voor mij groetjes xxx

3 reacties

Forum|alt.badge.img
  • Net nieuw
  • June 27, 2025

een van mijn vrienden is laatst uit de kast gekomen als transguy. hij heeft gewoon gezegd jo ik ben trans, en heet nu ... mn ouders weten het niet. dit werkt natuurlijk nie voor iedereen. je kan ze rustig laten zitten en zeggen. hoi, ik ben trans of zoiets

beste brand.

als je als jongen alleen maar meisjes vrienden hebt, weet iedereen sowiso wel dat het niet pluis is dus dit word geen probleem bij je ouders😉

Vriendelijke groeten,

diederik

Wolf
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • August 8, 2025

Hey ​@Brand13! Het is heel moedig dat je wilt vertellen dat je een transgender jongen bent. Kies een rustig moment om met je vriendinnen te praten, leg uit hoe je je voelt en dat je jezelf anders ervaart dan bij je geboortegeslacht.

Vertel dat je dit met hen deelt omdat je hen vertrouwt en eerlijk wilt zijn. Geef ze de tijd om het te begrijpen en vragen te stellen, maar voel je niet verplicht om alles meteen uit te leggen. Je kunt het ook stap voor stap doen als dat fijner voelt. Onthoud dat echte vrienden je steunen zoals je bent. Als je wilt, kan ik je helpen met een tekstje om te sturen of te zeggen. Je staat er niet alleen voor! ❤️

xx liefs Wolf 🐺