Skip to main content

Hoi, ik ben een persoon van 17 jaar oud, en ik zit echt met een groot probleem en ik heb maar dus hier een acc aangemaakt want ik weet geen raad meer. Ik ben dus een jongen van 17 en ben dus biologisch gezien geboren als jongen, maar ik had al sinds ik eind 14 was al een raar gevoel wat leek op disphorie want in die tijd kreeg ik dus ook de baard in de keel en ik vond dat niet fijn en voelde me niet echt mannelijk van binnen, dit klinkt misschien heel raar ik weet het maar een tijdje geleden is 1 van mijn beste vrienden doodgegaan door kanker en sindsdien voel ik me alleen maar somber en jank ik bijna elke dag. En dit klinkt misschien nog het raarst van allemaal maar sinds ik somber werdt door dat gebeuren is mijn genderdisphorie 10x zo erg geworden, ik voel me ook veel meer vrouwelijk dan eerst en ik heb er een haatgevoel bij dat ik eigenlijk een biologische jongen ben, ik ben ook vrij lang 1.86cm maar ik wil juist veel liever de lengte hebben van een vrouw dus liever 1.70cm ofzo. Ik heb ook een mannenstem en elke keer als ik praat wordt ik zo boos en ook verdrietig van binnen want het is gwn niet de stem die ik wil hebben, ik wil ook een vrouwelijk lichaam hebben dus borsten ronde heupen vagina etc. Maar het grootste probleem van allemaal is dat mijn familie erg tegen LGBTQ is dus ik kan bij hun echt niet de kast uitkomen, ik heb ook suïcidale gedachten want ik wil niet leven als man IK WIL DAT ECHT NIET! Maar nu is de vraag, WAT MOET IK DOEN? MIJN FAMILIE IS ER TEGEN IK WEET GEEN RAAD MEER WANT IK WIL SERIEUS NIET LEVEN ALS MAN MAAR ALS VROUW

Wat verveldend, althans die sudïcale gedachten , en hoe erg jou fam tegen lgbtq is,,,

 

ga anders eens naar de kindertelefoon om te chatten, of PRAAT MET JE MENTOR! 
 

 

Mij_Niet_Gezien 


Zoals @Mij_niet_gezien net heeft gezegt kan je altijd naar je mentor of een andere docent. Zij kunnen jou doorsturen naar een arts op school (word dan niet tegen je ouders gezegt) die jou misschien kan helpen met je probleem. Verder kan je altijd naar de huisarts bellen of een mailtje sturen. Ook hun zullen niks tegen je ouders zeggen totdat jij zegt dat dit mag.

Heel veel sterkte met alles! 


Reageer