Skip to main content

hallo!, zes maanden geleden heb ik hier een post gemaakt en ik wilde een update geven

ik voel me een stuk lekkerder in mijn vel, ik weet wie ik ben en ik schaam me er niet voor.

mensen hebben soms nog wel erg moeite met mij. ik had tot oktober nog wat langer haar en heb dat er vanaf laten knippen, en ik lak vaak mijn nagels en ik draag sieraden. ik word nog wel es buiten gesloten of namen genoemd omdat ik me niet helemaal volgens de gender ¨norm¨  gedraag maar het boeit mij vrij weinig .

ik ben trans, genderqueer en nog steeds homo, ik ben blij met mijn labels.

er is wel veel gebeurt in de 6 maanden hoor! ik ben best wel veranderd. ik ben naar groep 8 gegaan en ben de helft van mijn vriendengroep verloren omdat ze allemaal naar de middelbare gingen, helaas, en nu heb ik maar een vriend op school. maar ik heb ook nieuwe vrienden gemaakt buiten school, in het echt en online. ik heb een relatie gehad met een (ook trans en homo) duitse jongen online, waarmee het uit is gegaan en waar ik nog steeds een beetje verdrietig van ben, ook al was het maar voor drie maanden en is het al uit gegaan in augustus, we hebben nog wel een tijdje daarna nog gepraat enz maar uit eindelijk heeft hij contact verbroken. hij was wel echt een schat hoor, en ik hield veel van hem, maar hij werd erg koud en ging ook nog erg puberen. ik ben ook best wel depri geweest in de zomer, elke nacht moesten mijn vrienden mij stoppen van zelfmoord plegen of mezelf pijn doen, maar dat gaat nu wel beter.

 

nu de tijd is het best wel erg druk op school enz, maar in mijn vrije tijd luister ik veel naar muziek, teken ik en ben ik elke dag online op meerdere platformen. ik ben ook best vaak wel ziek van het koude weer, ik heb ook een tijdje gehad dat ik bijna niks at omdat ik het niet meer zag zitten. maar wat betreft nu, loop alles goed en zijn er nog wel een paar dingen die lastig zijn, maar dat houd me niet tegen.

wel heb ik vaak ruzie met mijn moeder gehad, maar niet al te veel meer.

ze heeft wel ontdekt dat ik online met mensen praat die zij niet kent en die ik nooit ontmoet heb, doordat ze mn tel heeft door zitten kijken toen ik een paar weken geleden aan het slapen was, maar boeit me ook vrij weining. ik doe geen rare dingen en de mensen met wie ik praat ken ik al echt 3 jaar ofzo. ik weet hoe hun eruit zijn en waar zij leven en hoe, en ze weten het van mij, ik heb er weinig problemen mee.

 

doei<3

Geen reactie

Reageer