Skip to main content

Hoi! Ik ben Demi ( 14 ) en de title zegt het al, ik ben heel erg onzeker over me seksualiteit door de mensen om mij heen.

Ik ben vorig jaar zomervakantie ( 2022 ) uit de kast gekomen als lesbisch en non-binair. Ik had een vriendin en iedereen deed heel leuk enzo erover, totdat me vriendin het uitmaakte. Iedereen om me heen vind het raar dat ik meiden leuk vind terwel ik geen vriendin meer heb. Ze vinden het raar dat ik zeg dat ik lesbisch ben maar me niet identificeer als meisje. Ik vind het heel moeilijk en weet niet meer zo goed wat ik wel kan zijn en niet. Ik ben bang als dit langer door gaat dat ik mezelf niet meer kan zijn.

Kan iemand me aub hiermee helpen.

 

Groetjes, Demi

Hoi! Ik ben Demi ( 14 ) en de title zegt het al, ik ben heel erg onzeker over me seksualiteit door de mensen om mij heen.

Ik ben vorig jaar zomervakantie ( 2022 ) uit de kast gekomen als lesbisch en non-binair. Ik had een vriendin en iedereen deed heel leuk enzo erover, totdat me vriendin het uitmaakte. Iedereen om me heen vind het raar dat ik meiden leuk vind terwel ik geen vriendin meer heb. Ze vinden het raar dat ik zeg dat ik lesbisch ben maar me niet identificeer als meisje. Ik vind het heel moeilijk en weet niet meer zo goed wat ik wel kan zijn en niet.

GEWOON JEZELF!!! Daar is namelijk helemaal niks mee, en als anderen dat niet willen accepteren, is dat hun probleem.

Ik ben bang als dit langer door gaat dat ik mezelf niet meer kan zijn.

Kan iemand me aub hiermee helpen.

 

Groetjes, Demi

 


@TikTak  heeft gelijk. ze moeten je gewoon accepteren. wees gewoon jezelf want daar kan niemand iets aan veranderen


Reageer