ik ben onzeker

  • 27 June 2022
  • 8 reacties
  • 227 Bekeken

Badge

Heyyy,

Ik ben  15 jaar en ben een beetje aan het experimenteren, haha. Echter heb ik een klein probleempje, mijn penis is te klein voor mijn hand. Ik kan kan het wel doen met mijn duim en wijsvinger, haha, maar doet voelt niet zo goed.

Heeft iemand tips hoe ik mijn lul groter kan maken zodat ik lekker kan aftrekken, haha.

Het zou ook fijn zijn als je bijvoorbeeld een dokter kan aanraden die veel penissen heeft gezien en die mijn penis groter kan maken. En misschien is er ook eten wat zorgt voor een grotere penis, haha.

Ik zou het op prijs stellen als jullie met goede tips komen, ik ben echt onzeker. Ik ben ook vaak geil maar ik kan dus niet aftrekken. Ook zit ik op korfbal en wordt ik tijdens het douchen belachelijk gemaakt.

( bijnaam en echte naam verwijderd vanwege anonimiteit 


8 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Ik weet niet of ik je serieus moet nemen, maar ga gewoon naar de huisarts, die helpt je wel verder. 

Groetjes

Badge

Ja huisarts kan, maar misschien kan je ook wel begrijpen dat ik daar te onzeker voor ben en dat echt niet durf, toch bedankt voor je snelle reactie👍

Reputatie 7
Badge +9

Gewoon durven dan, soms moet je jouw angsten overwinnen 🙂 en anders zit je jouw hele leven met je “probleem” 

Ik wil je eraan herinneren dat een kleine penis hebben normaal is en er andere zijn zoals jij, dus voel je niet te onzeker over

Badge

Ja misschien heb je ook wel gelijk, maar wat kan een huisarts eraan doen? Ook zie ik hem dus vaker en zal ik mij schamen als ik hem weer zie. Bedankt voor de inspirerende quote💪

Reputatie 7
Badge +9

Ik heb ooit van de vader van mn vriend gehoord (kno arts) dat er speciale doctoren zijn voor dat soort dingen. Huisartsen kunnen jou naar die doctoren doorverwijzen. En jouw huisarts heeft dit wel vaker meegemaakt, voor hem is het al normaal. 

Badge

Ja heb je helemaal gelijk in, ik denk dat ik het maar moet gaan proberen. Bedankt voor je goede reacties, tips zijn nog altijd welkom!

Bye bye

 

Zit je al wel in de pubertijd? 

Reputatie 1
Badge +1

Misschien een handoek? Of opzoeken?

Reageer