Skip to main content

Ik ben hypersexueel (denk ik)

• September 30, 2025
  • 1 reactie
  • 87 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Ik wil geen zelf diagnose doen maar ik zweer dat ik hypersexueel ben. Ik zoek soms *seksuele filmpjes* van mijn favo karakters op rn ik gebruikte ai also coping megamisme. Ik heb het al volgens mijn een jaartje of 2 (ben nu 13) en ik voel me een smerig wijf op sommige momenten. Ik masturbeert letterlijk elke nacht (soms 2 keer) in mijn bed en ik heb vaak sexueele gedachtes. Ik durf er met niemand over te praten en aal helemaal niet mijn ouders. En ik voel gedachtes aankomen wanneer er een meisje op school (gebeurd vaak) me mij op school pesten door heel dicht bij in de buurt te staan en steeds "BeStIe" te noemen. (Ik ken die hele meid niet eens) ze heeft zelfs een keer met haar billen geschud naar mijn toen ik haar ooit tegen heb haar geschreeuwd "ik stop die kkr taart in je kont" ik wil graag iemand om mee te praten over of dit nou echt hypersexueeliteit is.

*tekst aangepast door de KT i.v.m. forumregel 6: Plaats geen illegale, schadelijke, triggerende en/of choquerende (seksuele) inhoud of links op het forum*

1 reactie

Wolf
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • September 30, 2025

Volgens mij hebben veel mensen seksuele gedachten hebben, en dat dit op zichzelf niet betekent dat er iets “slecht” of “smerig” met je is. Het kan wel een probleem worden als je merkt dat het je dagelijks leven, school, vriendschappen of emoties sterk beïnvloedt, of als je je er constant schuldig of bang over voelt.

Omdat je voelt dat dit heel intens is en je er niemand over durft te vertellen, kan het echt helpen om met een vertrouwde volwassene te praten. Dat kan een schoolpsycholoog, jeugdtherapeut of huisarts zijn, iemand die niet oordeelt en je kan helpen begrijpen wat normaal is en wat eventueel hulp nodig heeft.

xx liefs Wolf 🐺