ik ben een Therian

  • 30 December 2023
  • 9 reacties
  • 814 Bekeken

Reputatie 1
Badge

Hoi hoi!!

ik ben er een paar uur achtergekomen dat ik een therian ben!! Dit betekent dat ik me identificeer (of voel) als een dier op een niet-fysiek level. Heeft een andere therian hier tips? 


9 reacties

Reputatie 4
Badge +1

Hey, sorry ik kan je geen tips geven, maar ik vind het heel knap van je dat je hier voor durft uit te komen. Zeker nu de wereld zo hard lijkt voor therians. Blijf vooral verder zoeken naar andere therians en misschien kan je gaan zoeken naar een therian forum? Sommige mensen zullen je niet begrijpen als je het ze verteld, dat zal misschien wat minder zijn. Maar weet dat er genoeg aardige mensen zijn. Blijf lekker jezelf en laat dat door niemand maar dan ook echt niemand beïnvloeden. Ik hoop dat iemand je snel tips kan geven

💟 

Reputatie 1
Badge

hi hiiii

een paar vrienden van mij zijn therians, al ben ik het zelf niet, ik doe met plezier quads met mn therian vrienden en ik snap je wel. het lijkt mij een goed idee om op je eigen tempo zoveel mogelijk te leren over wat je bent, wat je allemaal zou kunnen meemaken als therian en misschien is het ook wel leuk om quads te leren. er zijn bijvoorbeeld verschijnselen die “shifts” heten, ik kan niet uitleggen hoe die voelen maar hoe ik het heb begrepen is het dat je je op zon moment echt inleeft in je theriantype, en ik heb mensen er wel eens over horen praten dat ze dat moment achteraf niet echt meer kunnen herinneren. ik heb verder niet zo heel veel kennis hierover, maar weet in ieder geval dat er veel mensen zijn zoals jij, of je begrijpen en accepteren voor wie je bent, zoals ik met mn vrienden doe. ik hoop dat dit helpt!! :)

Reputatie 4
Badge +1

Awww! Het is misschien beetje laat antwoord maar wat goed dat je het durft te vertellen als therian niet zo goed ervaren vertel vrienden die je echt vertrouwd en je ouders vertellen heb ik zelf ook nof niet gedaan maar ik wens je heel veel succes en liefde toe bye 🩷

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @RawrCrystal ik ben ook een therian! En ik geb een paar tips

 

* leer je shifts onder controle te krijgen ( je wilt niet dat je in de klas shift ) 

* ga lekker vaak de natuur in daar word je happy van

* bestel gear! het hoeft natuurlijk niet want gear maakt je geen therian maar ja het is wel leuk om iets te laten zien wat jij normaal gesproken voelt.

* vraag eens voorzichtig rond ofzo misschien zitten er bij jou op school nog wel andere Therians!

 

Ik hoop dat je hier iets aan hebt, Groetjes smokey

 

Badge

Je identificeert je als een dier? Serieus waar gaat de wereld heen!! 

Badge

Je identificeert je als een dier? Serieus waar gaat de wereld heen!! 

my honest reaction

 

Best laat antwoord maar er zijn therian forums of discord servers online (als je de leeftijd bent voor die dingen)

Qua andere tips heb ik een paar dingen om te zeggen

  1. Je hoeft niet per se gear te hebben of quads te doen. Misschien zie je veel mensen op tiktok met maskers, staarten en die op handen en voeten rondrennen maar dit is niet een ding dat “moet” om therian te zijn. Het is een identiteit en je kan zelfexpressie doen met gear of quads maar het is niet een vereiste.
  2. Je hoeft niet je theriotypes te weten/Het is oke om theriotype te “veranderen”. Als je al weet wat je bent, leuk! Als je er niet zeker over bent is dat ook goed, doe je onderzoek en leer over dieren die je aanspreken tot je vind wat jij bent. Ook is het belangrijk om te weten dat er geen limiet aan theriotypes zit, je kan zelfs elk dier zijn in sommige gevallen. Persoonlijk heb ik behoorlijk veel kintypes en kostte het best lang om zeker te weten, en ik ben nog steeds sommige types aan het ontdekken/onderzoeken.
  3. Luister niet naar de haat. Therians worden veel gehaat en dat zie je ook wel maar je moet het negeren. Natuurlijk is het niet erg om er niet fijn over te voelen maar laat het je niet stoppen. Je mag gewoon jezelf zijn maar het is natuurlijk ook oke om er niks over te zeggen als je dat niet wil. De meeste mensen zijn gewoon aardig of boeien het niet wat je doet c:

Als je meer wil weten of vragen hebt of zo kan ik het waarschijnlijk antwoorden, ik weet best veel over therians. :3

Reputatie 3
Badge

@Annoniem12335 & @tomskuhh009 Jullie mogen toch ook zijn wie jullie willen zijn. Ga pls geen haatreacties maken naar anderen. @RawrCrystal Wat goed dat je dit vertelt. Als je zoekt “therian forum” kan je veel tips & tricks vinden. Succes 🍀

Ik ben ook een Therian. Mijn ouders accepteren me niet maar ik ben blij. Gisteren kreeg ik onder mijn voeten omdat ik een shift had en in een hoge boom was geklommen. Sindsdien ben ik bang dat als ik mezelf ben dat ik hetzelfde heb. Ik ben nu aan het leren mijn shifts onder controle te houden. 
     
​​​​​​​Veel plezier Sky_nature

Reageer