Skip to main content

ik ben een jongen en voel mij meer meisje

• April 13, 2025
  • 1 reactie
  • 67 Bekeken

Forum|alt.badge.img+1

hey iedereen,

Ik ben een jongen van 16 jaar maar sinds een jaar ongeveer merk ik bij mezelf dat ik graag is een meisje zou willen zijn. Het lijkt mij leuk om mij meer vrouwelijk te kleden en mij meer vrouwelijk te gedragen. Ik denk hier redelijk veel aan en word hier soms wat geil van. Niemand weet dit van mij want ik durf het tegen niemand te zeggen ook niet tegen mijn lief want ik ben bang voor hun reactie. Ik heb zo het gevoel dat ik niet helemaal mezelf kan zijn. Hebben jullie tips/advies of ervaring met dit zelfde. zo ja plss reageer hierop want ik weet niet meer wat ik moet doen

grtjsss

1 reactie

Wolf
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • August 2, 2025

Hey ​@HOEZETIKSPATIES!

Dankjewel dat je dit deelt, dat is echt heel moedig. Het is helemaal normaal om te twijfelen en te ontdekken wie je bent, en het kan soms best verwarrend en spannend zijn. Het is fijn dat je al weet wat je leuk vindt, zoals jezelf vrouwelijk kleden en gedragen. Het is belangrijk om te onthouden dat jij de enige bent die bepaalt hoe je jezelf uitdrukt, en dat je het recht hebt om te zijn wie je bent.

Als je het lastig vindt om dit met je lief of anderen te delen, probeer dan te zoeken naar iemand die je vertrouwt, zoals een goede vriend, mentor of een counselor, om er eerst over te praten. Je hoeft het niet meteen aan iedereen te vertellen, stapje voor stapje mag ook. Er zijn ook online communities en lotgenotengroepen waar je ervaringen kunt delen en steun kunt vinden.

xx liefs Wolf 🐺