Skip to main content
Vraag

ik ben een jongen die make-up wil dragen

• March 7, 2026
  • 5 reacties
  • 71 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Hoi iedereen, 

sinds een paar weken ben ik obsessed door James Charles (. Hij is een man die makeup draagt ) influencer 

maar nu wil ik zelf make up dragen. 

Ik ben een 14 jarige jongen dus ik durf het niet te doen want ik ben bang wat mijn ouders / broers ervan vinden en eigenlijk iedereen . Ik heb geen zussen 

Alleen mijn moeder draagt make up maar ik kan het niet stiekem doen want iedereen is nu altijd thuis helaas dus wat moet ik doen . En ik weet niet of ik hetero of homo bent dus als ik make-up ga dragen denkt iedereen dat ik homo ben ( niet dat dat erg is hoor) maar dit dus en ik ben heel heel onzeker over mijn haar . Dikke bovenbenen en eigenlijk alles.          

dus heeft iemand advies ??

5 reacties

Yusa
Forum|alt.badge.img+14
  • Vaste gast
  • March 7, 2026

Hoi, wat leuk ten eerste! Ik snap natuurlijk dat het spannend is. Misschien kun je eerst met een heel klein beetje beginnen zoals nagellak. En als iemand er iets over zegt kun je zeggen dat het je wel interessant/leuk/fijn leek en kijken wat hun reactie is.    Of je begint er een subtiel gesprekje over🙃 

Mss zullen ze eerst verbaasd zijn, maar ik hoop dat ze jou gewoon accepteren hoe jij bent en wil zijn. 

Ook hoef je niet onzeker te zijn, iederen is mooi en geod zoals ie is en voor mij is het innerlijk wat telt♥︎

Liefs❤️

Forum|alt.badge.img
  • Topic-opener
  • Net nieuw
  • March 7, 2026

@Yusa Tyyyyyy

vie
Forum|alt.badge.img+4
  • Praat goed mee
  • March 9, 2026

hi ​@BrendaK  ik sluit me aan bij yusa. ik wil wel nog even toe voegen dat je niet perse op het andere geslacht hoeft te vallen als je make up wil dragen. er hoeft nog geen label aan te hangen als je dat niet wil experimenteer met wat je mooi vind 💗

veel liefs vie

Tover01
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • March 9, 2026

Hey! Ik gebruik het ook en als ik het leuk vind en zin heb in wat make up dan doe ik het op. Naar school beperk ik het wel (lijntje ogen bijvoorbeeld) .  Zoals ​@vie  ook zegt het zegt niks over jou als mens vind ik. Mensen noemen het snel vrouwelijk maar dat vind ik prima. Ik heb verkering met een meisje en zij vindt het super leuk als ik het draag, vaak gecombineerd met rokje, of bijv korte broek met kleurige kniekousen en wat sier zoals polsbandjes en oorringen. Ik doe heel soms wat met kleurtjes maar meestal eyeliner en iets transparant gloss soms ook. Het is leuk als je gewoon zelf gebruikt waar jij je fijn bij voelt! 

Liefs, Tover xxx

Forum|alt.badge.img
  • Topic-opener
  • Net nieuw
  • March 9, 2026

@vie  en ​@Tover01  Tyyyyy