Skip to main content
Vraag

ik ben bisexueel, maar ik heb er moeite mee

• August 11, 2026
  • 1 reactie
  • 22 Bekeken

(Jongen 16 jaar) Ik weet al sinds ik 12 ben dat ik bisexueel ben. Dat is 4.5 jaar geleden. Ik was altijd homophobisch, en dat ben ik nog steeds een beetje. Ook tegen mezelf, ik heb gewoon heel veel moeite met mijn seksualiteit. Mijn ouders weten dat ik bi ben maar ze hebben er NOOIT meer over gepraat nadat ik het ze vertelde. Ik wil het er nog wel over hebben maar ik weet ook niet hoe. Ik moet gewoon even moet iemand praten. Ik heb ook een vriendin en zij weet er nog niks van, hier heb ik ook moeite mee.

1 reactie

Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • August 12, 2026

Hey,

ik kan me volledig in je inleven hoe het voelt, ik denk dat dat homophobische ook komt door de tijd waarin we leven!? Maar dat is natuurlijk helemaal niet nodig en zo hoort het ook niet.

Het is lastig dat je ouders er niks meer over zeggen, maar is dat wat je wil? Wil je met hun het erover hebben?

Kijk ik zou met alle liefde naar je luisteren en je willen helpen, maar dat gaat niet hier en we mogen helaas ook geen contact gegevens uitwisselen 😞. Ik ben zelf een jongen van 15 en heb er ook veel over nagedacht. Dus ik kan begrijpen dat het echt vervelend voelt dat je gewoon met iemand wil praten maar het niet lukt.

Zou je het durven zeggen tegen je vriendin? Of tegen anderen?

Groetjesss

Als je nog vragen hebt of iets kwijt wil mag dat!