Vraag

ik ben bi maar weet niet wat ik nu moet doen (lees)

  • 26 July 2023
  • 3 reacties
  • 62 Bekeken

Reputatie 2
Badge

Hoi allemaal ik ben biseksueel en mijn moeder weet het maar zij denkt dat ik het voor de aandacht doe maar dat doe ik niet. Vrijdag word ik 13 en ik heb aan een familielid gevraagd voor een biseksuele vlag dan kan ik uit de kast komen bij mijn familie maar ik ben bang mensen het niet gaan begrijpen en boos op mijn woorden Hoe moet ik dit accepteren en hoe moet ik zorgen dat mijn moeder anders over gaat denken want ik ben al biseksueel sinds mijn tiende doei

Xxx twijfel girl 


3 reacties

Reputatie 7
Badge +6

Hoi @TWIJFELgirl 

Superstoer dat je uit de kast durft te komen! Waarschijnlijk accepteerd je familie het wel, want je bent wel hun kind/nicht/zus/kleinkind. Misschien moeten ze even aan het idee wennen maar je word vast niet uit de familie verbannen.

Dat je moeder je niet serieus neemt is heel erg stom. Misschien moet je daar nog eens goed mer haar over praten. 

Liefs Julie

Ps, je zegt dat je al vanaf je tiende bi bent, maar dat kan niet. Je bent al je hele leven bi, het is niet dat je opeens bi kan zijn.

Reputatie 2
Badge

Hoi @TWIJFELgirl 

Superstoer dat je uit de kast durft te komen! Waarschijnlijk accepteerd je familie het wel, want je bent wel hun kind/nicht/zus/kleinkind. Misschien moeten ze even aan het idee wennen maar je word vast niet uit de familie verbannen.

Dat je moeder je niet serieus neemt is heel erg stom. Misschien moet je daar nog eens goed mer haar over praten. 

Liefs Julie

Ps, je zegt dat je al vanaf je tiende bi bent, maar dat kan niet. Je bent al je hele leven bi, het is niet dat je opeens bi kan zijn.👈 ja hier mee bedoel ik ik weet het sinds mijn tiende

 

Reputatie 4
Badge +3

Ik hoop dat familie goed op pakt maar 

 

Reageer