Vraag

ik ben bi

  • 6 April 2022
  • 4 reacties
  • 130 Bekeken

Reputatie 5
Badge +1

Hallo, 

ik zou me eerst ff voorstellen, ik ben een jongen van bijna 13 en ik ben (denk ik, weet ik wel zeker bi) daarover heb ik aan paar vragen. Trouwens jongens vind ik lekkerder dan meiden.

Vraag 1: '’wat kan ik het beste als deeldo gebruiken (het liefste iets wat bijna iedereen in huis heeft. want ik ben bang als ik het online bestel dat mijn ouders het pakketje zien liggen) of weet hoe ik op een andere manier aan een deeldo kan komen)'’


Vraag 2: hoe kom ik het beste uit de kast bij vriendenK


Vraag 3: ik wil (net als alle andere jongens denk ik) graag pijpen of zoiets. Alleen hoe weet ik of die andere jongen dat wil of dat hij ook gay of bi is?


Vraag 4: Het is een beetje een gekke vraag maar hoe kan ik er een beetje gay uitzien? 

Alvast bedankt voor de tips


4 reacties

Reputatie 4
Badge +4
  1. je kan dildos gewoon bestellen bij sites zoals easytoys. zij leveren dit in een discreet pakketje waar je dus niet aan kan zien wat er inzit of van waar het komt, dit kun je dan af laten leveren bij een jumbo ophaal punt en zo kun je dat doen zonder dat je ouders het weten. zorg natuurlijk wel dat je het dan daarna goed verstopt.
  2. Ik denk dat je het rustig vriend voor vriend het beste kan vertellen. (ik ben zelf niet queer dus heb er geen ervaring mee). als je het rustig vriend voor vriend verteld en begint bij degene die je het meest vertrouwd kan er niet zoveel verkeerd gaan denk haha. 
  3. Je kunt dit het beste gewoon aan mensen vragen. het ergste wat ze kunnen zeggen is nee en dan ga je allebei weer verder met je leven. kijk wel uit met dit vragen bij mensen als je nog niet uit de kast bent want ze zouden het door kunnen vertellen en dan kom je uit de kast op een manier die je niet wilt. 
  4. Ik denk dat je jezelf gewoon moet kleden zoals je zelf wil. Je hoeft er niet gay uit te zien om jezelf te zijn :)

Hoop dat dit helpt!

Groetjes anoniem200678

Reputatie 5
Badge +1

Bedankt voor de tips, ik ga ze onthouden! 

Reputatie 4
Badge +4

Bij easy toys zijn er toys voor mannen en vrouwen. er zijn daar siliconen anale dildos voor rond de 30 euro. Ik zou als ik jou was wel wat geld neer leggen en niet de goedkoopste kopen omdat het wel in je gaat dus wel goede kwaliteit moet zijn. Kwa lengte zou ik klein beginnen als je dit nog nooit gedaan hebt!

Vraag 2: hoe kom ik het beste uit de kast bij vriendenK

Ik denk dat je het je vrienden het beste 1 voor 1 of in een klein groepje kan vertellen. Maak er niet een al te groot ding van. Als je een keer een goed gesprek hebt kan je het een beetje die richting in sturen en het dan gewoon een beetje tussendoor zeggen, dat is het makkelijkste denk ik.

 

Vraag 4: Het is een beetje een gekke vraag maar hoe kan ik er een beetje gay uitzien? 

Waarom zou je er perse gay uit willen zien? Ik denk dat je het beste gewoon jezelf kan zijn en eruit kan zien hoe je wil. Maar als je wil weten hoe je er meer gay uitziet kan je denk het beste naar andere gay’s kijken hoe zij eruit zien en dan hun stijl een beetje overnemen.

Reageer