Vraag

ik ben bang om weer verliefd te worden denk ik?

  • 3 November 2023
  • 1 reactie
  • 31 Bekeken

Reputatie 4
Badge +3

Hey, 

Ik had 4 maanden geleden ofzz 1 maand verkering met een jongen. T was afstands rela dus we zagen elkaar nie super vaak maar wel ongeveer elke week en soms wel meer. uiteindelijk wou hij dus verder gaan dan ik toen wou en toen na die keer dat ik nee zei heeft hij het uitgemaakt. Ben ik dus gelukkig goed vanaf gekomen. Maar ik denk dus dat hij me alleen wou om HET te doen. Ik heb sinds hem niet meer echt vertrouwen in jongens. Ik heb na hem 1 kleine crush gehad op een jongen en hem dat verteld maar hij draaide eromheen en praat nu nauwelijks met mij, voor mij is dat nu prima want hij was dus toch niet zo aardig als ik dacht. Ik ben al langere tijd over hem heen. 

Nu begin ik een jongen leuk te vinden die ik heb ontmoet via snap we snappen al 40 dagen en laatste week praten we en leren we elkaar echt kennen. Maar ja ik ben bang dat hij me ook alleen maar wil om het te doen of me alleen leuk vindt om mijn uiterlijk ofzo(ookal ben ik daar heel onzeker over). Ik weet niet zo goed of ik mezelf weer verliefd moet laten worden en dan weer teleurgesteld raak. Ik vind het echt heel lastig om mezelf tegen te houden voor een crush krijgen. Ik raak namelijk snel aan iemand gehecht. Vooral als een jongen me een compliment geeft (ik ben heel onzeker geweest over mijn uiterlijk en alles dus dat ligt gewoon gevoelig i guess). Maar ja ik weet niet wat ik moet doen.. Iemand tips hoe ik hier mee om moet gaan?


1 reactie

Reputatie 3
Badge +1

Hoi hoi,

Ik snap dat je het lastig vind om een jongen te vertrouwen maar als hij je echt leuk vind vraagt hij vaker dingen over waar je geïnteresseerd in bent en praat vaker over dat soort dingen en wil ook graag lang met je praten.

Als hij bijvoorbeeld alleen maar vraagt wanneer je kan afspreken en foto's van jou wil en voor de rest weinig reageert dan zou ik het nog niet vertrouwen.

Natuurlijk zijn er ook jongens die op het begin alleen geïnteresseerd zijn dus ik zou kijken of die nog steeds zo lief is over 2 maanden en of je nog steeds gevoelens hebt voor hem dit klinkt lang maar zo kan je echt merken of jij hem serieus leuk vind en of hij serieus geïnteresseerd is in jou of gewoon HET doen.

Ik hoop dat dit helpt

Doei doei

Reageer