Skip to main content
Vraag

iemand advies voor mij?

  • June 24, 2026
  • 0 reacties
  • 8 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Hey hoi geweldige mensen op dit prachtige forum,

Ik heb jullie hulp nodig om het volgende. Ik ben queer, waarom zeg ik dat zo? Omdat ik best wel in de war ben over wat ik nou ben, ik denk pan maar ik heb tegelijkertijd geen flauw idee. Ik ben laatst met een vriendin naar een pride evenement in de buurt geweest, het was heel leuk, echt een leuke eerste ervaring met pride. Er traden drag queens en kings op op een podium en het was een groot feest. Nou komt het tweede probleem, ik deel altijd alle leuke ervaringen met mijn ouders maar dit durf ik niet te delen. Ik vind dit om een of andere reden een heel spannend onderwerp om over te praten, vooral met mijn ouders/familie. Ik denk dat dit onder andere komt dat er niemand anders in de fam queer is. Heeft iemand advies, tips of tricks voor:

1. Het uitvogelen wie ik ben en wie/wat ik leuk vind,

en 2.  Hoe ik mijn ouders het beste kan vertellen over minn eerste pride.

Wat een verhaal, dat lucht al wat op.

Groetjes

De queer bestie waarvan je niet wist dat je hem had.