Skip to main content

Hallo,

Ik ben nog niet zeker met wat ik ben maar als ik dat ben wil ik zo snel mogelijk uit de kast komen, die kast stinkt en zorgt er voor dat ik me niet lekker voel in de zin van vertrouwen. Ik ga het als eerst aan mijn ouders vertellen. Maar ik heb geen flauw idee hoe ze gaan reageren. Gaan ze in shock. Wisten ze het al. Of worden ze ontzettend blij dat ik het gezecht heb ofzo? Ik zeg maar wat. Ik zou voor de gene die het al onthuld hebben aan hun ouders willen vragen wat er kan gebeuren. Zodat ik een soort van voorbereid kan zijn. 

Alvast bedankt:)

Hee

Ik heb geen idee hoe je ouders gaan reageren als jij uit de kast komt, omdat ik jouw ouders niet ken. Hoe denken ze in het algemeen over homoseksualiteit etc.? Als ze daar positief over denken is de kans groot dat ze ook positief zullen reageren. Je ouders blijven toch je ouders en houden van je hoe dan ook.


Mijn ouders zijn positief over homoseksualiteit denk ik. Ik weet het niet zeker want het is een onderwerp waar niet veel over gezegd wordt.


hoi, ik wil eerst even zeggen voordat ik op deze topic antwoord geef dat ik het echt HEEL er gaaf vind dat je beeldspraak gebruikt. +1 punt voor jou

oke maar ff terug naar de topic

ik heb als eerste erg veel bewondering voor het feit dat je uit de kast wil komen… daar is veel moet en lef voor nodig.

ik zou wachten todat je eens met je ouders alleen bent… tijdens het eten bijvoorbeeld, en dan zou ik het vertellen… ik neem aan dat ze het acsepteren en dat ze erg blij zullen zijn omdat je het vertelt.


Hartstikke bedankt voor je tips! Ik ga er zeker iets met doen!


Reageer