Skip to main content

hallo! ik ben Kaito en ik wil jullie vertellen over mijn identiteit en wil graag meer tips

ik identiveer mij als een therian, dat houd in dat ik mij spiritueel of mentaal identiveer als dier(en) namelijk mijn theriotypes, ik heb 4 theriotypes namelijk een wolf, een vos, een panter en een gouden tijger! ook heb ik geen gender (gendervoid), dat is wat anders dan non binary, non binary is (als het goed is) dat je je niet meise of jongen voelt maar nogsteeds een gender heb, gendervoid is dat je helemaal geen gender heb, dus genderloos ben ik, ik gebruik als promounce it/they/Kai

niemand weet het nog want ik leef in een hele strenge familie, ook word ik al gepest en heb geen zin in meer gedoe alleen ik voel me niet comfortabel in de kleding dat mijn moeder haalt, het is of te strak (naar mijn mening) of te kort, ook had ik geluk dst ik mijn haar mocht knippen tot mijn schouders al zou ik het nog veel korter willen hebben

hoe ga ik zo verder?

(ben trouwens 14)

ik denk dat jouw ouders het niet uit maakt hoe je je identificeert. als jij maar gelukkig bent. het is natuurlijk wel moeilijk om er over te praten met je ouders je zal het perfecte moment moeten vinden

Reageer